هیئتی‌ها در اصفهان کافه انتخابات راه انداختند + فیلم


هیئتی‌ها در اصفهان  کافه انتخابات  راه انداختند + فیلم

هیئت فدائیان حسین (ع) در اصفهان فضایی را با عنوان کافه انتخابات راه‌اندازی کرده و میزبان دانشجویان، اساتید و عموم مردم در امامزاده شاه‌میر حمزه (ع) است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، این روزها همه به فکر 28 خرداد و روز انتخابات ریاست جمهوری‌اند. برخی اخبار داغ انتخابات را از رسانه‌ ملی دنبال می‌کنند و برخی دیگر دیدگاه‌های نامزدهای انتخاباتی را شبکه‌های اجتماعی به‌دست می‌آورند اما شاید انتخاب اولی‌ها برای دیدن این برنامه‌های داغ در خانه نمانند و راهی بیرون شوند.

هیئت فدائیان حسین (ع) در اصفهان نیز از چند روز گذشته، فضایی را با عنوان کافه انتخابات راه‌اندازی کردند و از عموم مردم دعوت می‌کنند در ساعات عصرگاهی در کافه انتخابات میهمان‌شان باشند و به قول معروف به‌صورت "دورهمی" به مسائل مربوط به انتخابات بپردازند.

هیئتی‌ها در اصفهان "کافه انتخابات" راه انداختند + فیلم

سید رضا نریمانی درباره کافه انتخابات که در امامزاده شاه‌میر حمزه (ع) راه‌اندازی شده می‌گوید: توفیق داریم تا وظیفه خود را درباره تشویق و دعوت مردم برای حضور حداکثری در انتخابات 28 خرداد انجام دهیم. این فعالیتی که آغاز کرده‌ایم از جنس دعوت مردم به عرصه انتخابات است و تبلیغ جناح و نامزد خاصی به هیچ عنوان مدنظر نیست.

وی با بیان اینکه با ایجاد بخش تریبون آزاد هرگونه شبهه و سؤالی توسط مردم مطرح می‌شود، گفت: دانشجویان و اساتید و عموم مردم می‌توانند در بخش تریبون آزاد شرکت کنند و مسائل و مشکلات را به‌صورت آزادانه مطرح کنند. کارشناسان نیز چهره به چهره با مردم صحبت می‌کنند.

کافه انتخابات هر شب از ساعت 19 تا 22 در امامزاده شاه‌میرحمزه اصفهان برگزار می‌شود و حضور برای عموم مردم آزاد است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نشنیده آیسان آقاخانی زن محمدرضا گلزار ! + عکس ها و خصوصی ها