محسن رضایی: زمان نسخه پیچی تهران برای تمام استان‌ها گذشته است


محسن رضایی: زمان نسخه پیچی تهران برای تمام استان‌ها گذشته است

تبریز - ایرنا - نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: زمان نسخه پیچی تهران برای استان‌ها گذشته است چرا که نسخه نوشتن واحد برای همه استان‌ها نادیده گرفتن استعدادهای آن‌ها است.

محسن رضایی روز سه شنبه در "برنامه ایران سرای من" که از شبکه استانی سهند پخش شد با بیان اینکه هر یک از استان‌های کشور را به منطقه مستقل اقتصادی تبدیل خواهیم کرد، افزود: هر یک از استان‌های کشور، ظرفیت و استعداد ویژه خود را دارند و بنده در دولت احتمالی خود از این ظرفیت‌ها در خود استان‌ها و برای مردم همان مناطق استفاده خواهم کرد.

وی ادامه داد: دولت بنده دولت اقدام و تحول است و در این دولت با استفاده از توان جوانان ۱۹ - ۲۰ ساله و زنان و دختران، ایران را به کارگاه بزرگ اقتصادی و سازندگی تبدیل خواهم کرد.

این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: بیرون کردن فقر و فساد و تبعیض سخت‌تر از بیرون کردن ارتش متجاوز صدام از خرمشهر نیست و ما به مدد الهی و پشتیبانی مردم و هدایت‌های مقام معظم رهبری قادر به انجام این ماموریت مهم هستیم.

رضایی افزود: استانداران در دولت اقدام و تحول از مردم همان استان انتخاب خواهند شد و در این میان هرگز پارتی بازی نخواهیم کرد.

این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در خصوص تامین مسکن هم گفت: ما نهضت بزرگ خانه سازی ایرانیان را به راه خواهیم انداخت، به طوری که هر فردی ۱۰ درصد آورده داشته باشد بانک‌ها را ملزم خواهیم کرد ۹۰ درصد وام بدهند و خود همان مسکن در حال ساخت را به عنوان وثیقه بانکی بپذیرند.

رضایی در خصوص حقوق دار کردن زنان خانه دار هم اعلام کرد: در دولت اقدام و تحول هر زنی که ۲ فرزند دارد بعد از ۶ ماه آموزش خانه داری، تربیت فرزند و مبانی سلامت، صاحب حقوق ماهانه خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی جریان‌های سیاسی و مسئولان کشور فکر می‌کنند با نمایشنامه درست کردن و شعبده بازی می‌توان کشور را اداره کرد، اما از حال مردم غافل هستند، اما بنده مصمم هستم به زباله گردی، نان قرضی و کوله بری مستضعفان پایان دهم.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: دولت بنده به وعده‌های بی عمل و شعارهای پوچ پایان خواهد داد و دوباره اقوام را دور انقلاب اسلامی جمع خواهد کرد و مانند دوران دفاع مقدس متحد و یک صدا خواهد کرد.

رضایی اظهار کرد: ما دوباره برای احیای اقتصاد، معیشت، فرهنگ و پیشرفت‌های عظیم قیام خواهیم کرد و قیام سوم ما آغاز جدیدی برای کشورمان خواهد شد.

به گزارش ایرنا سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همراه با ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس یازدهم در حوزه های انتخابیه "آستانه اشرفیه"، "تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس"،"تفرش"، "بهار و کبودرآهنگ"، "گچساران" و "میانه" ، بیست و هشتم خرداد برگزار می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...