رضایی: استانداران بومی و دارای اختیار در دولتم انتخاب می‌شوند


رضایی: استانداران بومی و دارای اختیار در دولتم انتخاب می‌شوند

سمنان- ایرنا- نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به لزوم افزایش اختیارات استانداران گفت: لازم است افراد توانمند و بومی هر استان به عنوان گزینه‌های استانداری در مجمع نخبگان بررسی و 2 یا سه نفر از آنان به وزارت کشور در دولتم معرفی شوند.

به گزارش ایرنا، محسن رضایی میرقائد عصر سه‌شنبه در گفت و گوی تلویزیونی با مردم استان سمنان در شبکه استانی ابراز داشت: سپرده‌های بانکی مردم در هر استان باید در همان استان هزینه شود تا بدین ترتیب همه ایران تبدیل به کارگاه‌های بزرگ اقتصادی ‌شود.

وی افزود: استانداران در دولت اقدام و تحول دارای اختیارات ویژه هستند و دولت نیز از طریق امکانات پژوهشی خود اطلاعات مهم را در اختیار آنان قرار می‌دهد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: دولت اقدام و تحول، دولت پایان دادن به وعده‌های بی‌ثبات و بی اساس است و برای هر استان برنامه‌ای مجزا طراحی شده است زیرا یک برنامه کلی برای تمام کشور به معنای نادیده گرفتن ظرفیت‌ها و توانمندی‌های هر استان است.

رضایی با اشاره به اینکه مردم ایران یک بار در انقلاب اسلامی و بار دیگر در جنگ تحمیلی متحد شدند و حماسه آفریدند ابراز داشت: زمان اتحاد سوم در انتخابات پیش رو است و حضور پای صندوق‌های رای و انتخابی درست فرا رسیده است.

وی افزود: هنر امام خمینی (ره) در این بود که مردم را با عشق به وطن و اسلام گرد هم آورد اما سیاست‌های نادرست اجرایی در چهار دهه گذشته موجب خم شدن قامت کشور و ناامیدی مردم شده است.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: با وجود رهبری فرزانه و جوانانی توانمند می‌توان برای انقلاب فرهنگی و اقتصادی، پیشرفت‌های بزرگ، زندگی بهتر و وحدت ملی تلاش کرد و پیروز شد.

رضایی گفت: هر ایرانی می‌تواند چهار میلیون و ۵۰۰ هزار ریال یارانه دریافت کند و تحقق این وعده امکان پذیر است.

وی بیان کرد: اقشار آسیب‌پذیر مانند کارگران، معلمان و کشاورزان مورد توجه دولت من خواهند بود که علاوه بر دریافت یارانه، در زمینه ایجاد اشتغال و امنیت شغلی آنان تلاش شود.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: نهضت بزرگ مسکن سازی ایرانیان نیز از برنامه‌های مهم دولت من است و هر خانواده می‌تواند با آوردن ۱۰ درصد از قیمت خانه و دریافت ۹۰ درصد وام از روی سند همان خانه و بدون نیاز به وثیقه صاحب خانه شود.

رضایی ابراز داشت: راه اندازی نهضت مسکن سازی، ۳۰۰ نهضت به دنبال خود راه می‌اندازد و بدین ترتیب اشتغال نیز افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: حفظ کرامت انسانی مهمترین وظیفه دولت من و آبرو و نشاط خانواده‌های ایرانی مهم ترین آرزو است.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: زنان خانه‌داری که ۶ ماه آموزش تربیت کودک و بهداشت و سلامت خانواده ببینند و بیش از ۲ فرزند داشته باشند ماهیانه حقوق دریافت می‌کنند.

وی تاکید کرد: باید کسب و کارهای خانگی رونق بگیرد و رونق اقتصادی از پایین به بالا باشد.

سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد برگزار می شود.

در استان سمنان برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال ۱۴۰۰، تعداد ۵۱۹ هزار و ۵۴۰ نفر واجد شرایط رای دادن وجود دارد که از این تعداد ۲۶۲ هزار و ۸۱۷ نفر مرد و ۲۵۶ هزار ۷۲۳ نفر زن هستند.

۷۸۹ شعبه اخذ رای در استان سمنان برای انتخابات ٢٨ خرداد پیش‌بینی شده که شامل ۴٨٢ شعبه در شهرها و ٢٩۶ شعبه در روستاها می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی