94 شعبه اخذ رای با یکهزار عامل اجرایی در آستارا دایر می‌شود


94 شعبه اخذ رای با یکهزار عامل اجرایی در آستارا دایر می‌شود

آستارا - ایرنا - فرماندار آستارا گفت: یکهزار عامل اجرایی در 94 شعبه اخذ رای این شهرستان آماده برگزاری انتخابات هستند و ناظران و عوامل اجرایی به عنوان امین مردم، حافظ آرا خواهند بود تا همه‌پرسی 28 خرداد قانونمند و پرشور برگزار شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا عباس صابر روز سه شنبه در نشست عوامل اجرایی و هیات نظارت انتخابات در سالن دانشگاه آزاد اسلامی آستارا افزود: تعامل ناظران و عوامل اجرایی در شعب اخذ رای ضروری است و زمینه برگزاری انتخابات سالم را فراهم خواهد کرد.

فرماندار آستارا گفت: نمایندگان فرمانداری از زمان تحویل صندوق ها تا شمارش آرا باید در محدوده زمانی مشخص عمل کنند و نظارت و اجرای قانون در کنار حضور حداکثری و پرشور مردم در انتخابات، اولویت نخست عوامل اجرایی و نظارت است.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران امروز در اوج عزت و سرافرازی قرار دارد و ما به عنوان مجریان و عوامل اجرایی باید به حساسیت و اهمیت انتخابات واقف باشیم و با تمام توان، زمینه مشارکت و حضور پرشور مردم را فراهم کنیم.

وی ادامه داد: از الزامات جمهوریت نظام، نقش و مشارکت مردم در انتخابات است و همه دست اندرکاران انتخابات برای برگزاری انتخابات قانونمند، سالم و توام با مشارکت حداکثری مردم تلاش کنند.

صابر گفت: اولویت اساسی در انتخابات، رعایت قانون و اصل بی‌ طرفی است و امیدواریم با تلاش و همدلی اعضای هیات اجرایی و نظارت شهرستان شاهد برگزاری انتخاباتی قانونمند، پرشور و آبرومند باشیم.

وی بیان کرد: دشمنان با وضع تحریم های مختلف سعی دارند تا به اراده ملت ایران خلل وارد کنند اما ایرانیان نشان داده اند به گفته شهید سلیمانی، راه امام حسین (ع) را ادامه می دهند و هیچ میدانی را خالی نمی گذارند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان در سراسر کشور در ۲۸ خرداد ماه سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.
شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!