حضور در پای صندوق رای امروز جزء ضروریات است


حضور در پای صندوق رای امروز جزء ضروریات است

وزیر اسبق نفت با تاکید بر اینکه حضور در پای صندوق رای امروز جزء ضروریات است، گفت: سیزدهم هم در مجامع بین المللی و هم درعرصه داخلی کارهای سختی در پیش دارد که نیازمند پشتیبانی مردم است.

رستم قاسمی امروز در تجمع بزرگ انتخاباتی در لنگرود اظهار کرد: وقتی جنگ تمام شد برای بازسازی امام(ره) انتظار داشت یک حرکت جهادی و بزرگ صورت گیرد، تصمیم بر این شد از ابزار و امکانات باقی مانده از جنگ برای بازسازی و احیای کشور به کار بگیریم.

وزیر اسبق نفت افزود: عده‌ای که در آن زمان سمت‌های اجرایی داشتند معتقد بودند که باید برای ساختن کشور از خارجی‌ها کمک گرفت و چمدان‌های خود را برای مذاکره با پاکستانی‌ها بسته بودند، در آن برهه جدالی بین این افراد و آنان که تاکید داشتند ما می‌توانیم کشورمان را بسازیم، شکل گرفت. امام(ره) آن روز برای تعیین تکلیف وضعیت فرمودند«ما می‌توانیم».

قاسمی گفت: طرح‌های بزرگی در کشور با تکیه بر توانمندی همین نیروهای جوان ساخته شد که کسی فکر نمی‌کرد این کار، شدنی باشد. صدها کارخونه، سد، بندر و اسکله در کشور احداث شد. بعد از جنگ تجربه و تجهیزات کم بود اما کارهای بزرگ انجام گرفت.

وی با اشاره به توانمندی و دانش تخصصی موجود در کشور، ادامه داد: اگر می‌خواهیم کشوری مستقل و پیشرفته داشته باشیم باید روی پای خودمان بایستیم و از ظرفیت و توانمندی نیروهای داخل و جوانان این مرز و بوم بهره مند شویم.

وزیر اسبق نفت با بیان اینکه جغرافیای طبیعی ایران یک ثروت است، گفت: جنگل، کوه، دشت و رود از جمله سرمایه‌های عظیم طبیعی است. ۱۵ درصد معادن دنیا در ایران وجود دارد که از دیگر سرمایه‌های کشور محسوب می‌شود اما متاسفانه امروز در شرایطی زندگی می‌کنیم که همه این گنج‌ها به رنج برای مردم تبدیل شده است.

قاسمی خاطرنشان کرد: چهار میلیون مسکن مهر در اوج تحریم‌های اقتصادی در کشور ساخته شد لذا اعتقاد به توانمندی داخلی باعث می‌شود که از این گلوگاه سخت فعلی عبور کنیم.

وی با تاکید بر اینکه حضور در پای صندوق رای امروز جزء ضروریات است، ادامه داد: در کمتر از چند روز آینده با حضور در انتخابات آینده‌ کشور را باید تغییر دهیم، با هر رای می‌توانیم مهمترین دغدغه کشور یعنی اقتصاد را بهبود ببخشیم.

وزیر اسبق نفت اضافه کرد: دولت سیزدهم هم در مجامع بین المللی و هم درعرصه داخلی کارهای سختی در پیش دارد که نیازمند پشتیبانی مردم است، لذا از همه می‌خواهیم که همه در پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار