برد تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق، مردم اهواز را به خیابانها کشاند


برد تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق، مردم اهواز را به خیابانها کشاند

اهواز - ایرنا - جمعی از هواداران تیم ملی فوتبال کشورمان در اهواز، پس از پیروزی ایران مقابل عراق به خیابان ها آمده و کارناوال شادی به راه انداختند.

به گزارش ایرنا جوانان اهوازی سه شنبه شب پس از پیروزی غرورآفرین تیم ملی فوتبال ایران مقابل تیم عراق در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ و صعود به مرحله نهایی، با به راه انداختن کارناوال شادی، خوشحالی خود را از کسب این برد اعلام کردند.

تعدادی از جوانان در مناطق کوی انقلاب، بولوار ساحلی، فرهنگ شهر، کیانپارس، زیتون، گلستان، پاداد و ... در حالی که پرچم تیم ملی کشورمان را در دست داشتند، سوار بر خودرو و موتورسیکلت، شادی خود را بروز دادند.

با توجه به همزمانی بازی ایران و عراق با تبلیغات انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری و شورای شهر، برخی از جوانان اهوازی که در ستادهای انتخاباتی مشغول تماشای بازی بودند با برد تیم ملی کشورمان، دو چندان انرژی گرفتند.

بر اساس گزارش خبرنگاران ایرنا در نقاط مختلف استان خوزستان به ویژه شهر اهواز، جوانان جشن و شادی کردند و در خیابان‌های سطح شهر نیز با به صدا درآوردن بوق خودروها و موتورسیکلت‌ها، پیروزی تیم ملی کشورمان در این رقابت ها را جشن گرفتند.

تیم ملی فوتبال ایران، امشب با پیروزی یک بر صفر برابر عراق در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲، به عنوان تیم اول( با ۱۸ امتیاز) و با اقتدار به دور بعد این رقابت ها صعود کرد.

تیم ملی فوتبال کشورمان سابقه حضور در پنج دوره از رقابت های جام جهانی را در کارنامه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!