فعال رسانه ای:حضور حماسی در پای صندوق رأی، دشمنان نظام را ناکام می کند


فعال رسانه ای:حضور حماسی در پای صندوق رأی، دشمنان نظام را ناکام می کند

اهواز - ایرنا- فعال رسانه ای در استان خوزستان گفت: حضور حماسی مردم در پای صندوقهای رأی، دشمنان نظام را ناکام خواهد گذاشت.

حسین عبدالعزیزی سه شنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: انتخابات ۲۸ خرداد امسال مهمترین رویداد سیاسی و نماد مشارکت ملی مردم در سرنوشت خود می باشد.

وی گفت: این انتخابات فرصتی بی نظیر برای رقم زدن آینده ای بهتر برای کشور است و مردم باید تلاش کنند فردی را انتخاب کنند که پاکدست، عدالتخواه، فساد ستیز،، باورمند به ملت و آشنا به درد مردم و مستضعفان باشد.

عبدالعزیری افزود : برای تحقق این مهم نیازمند مشارکت حداکثری در انتخابات هستیم ومردم باید بیش از پیش در این مهم اهتمام‌ ورزند.
وی اظهار داشت: بی شک واهمه و ترس معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از حضور ملتمان در عرصه‌های گوناگون و به خصوص شرکت در انتخابات نشان می دهد که هر رای ما علاوه بر آن که عمل به وظیفه و تکلیف دینی و انقلابی می باشد ضامن امنیت کشور است.

وی گفت: انتخابات پر شور موجب دلگرمی خدمتگزاران نظام و خنثی شدن توطئه های استکبار جهانی به ویژه صهیونیست خواهد شد.
وی افزود: اینک در آستانه تحول شگرف ایران اسلامی و سپری کردن آزمونی دیگر از تجلی مردم‌سالاری دینی در عرصۀ مهم و سرنوشت‌ساز انتخابات ریاست‌جمهوری قرار داریم تا خون شهدای انقلاب و سردار دل ها نظام جهانی را متحول کند.

این فعال رسانه ای در خوزستان اضافه کرد: چنانچه مردم غیور و همیشه در صحنه ملتمان پای صندوقهای رای بیایند بر استحکام پایه های نظام خواهند افزود.

به گفته وی شخصی که با آرای قوی و مشارکت بالا مسئولیت را به دست بگیرد توانمندی نمایندگی مردم در عرصه های بین المللی، دفاع از حقوق مردم در مواجهه با قدرت های ظالم و زیاده خواه بدعهد همچون آمریکا و اروپایی ها را خواهد داشت.

عبدالعزیزی افزود: شرکت در انتخابات پیش رو یک وظیفه ملی، دینی، انقلابی و مجاهدتی برای ساختن آینده کشور است و به جرات می توان اذعان کرد حضور حداکثری مردم در پای صندوق رأی، دشمنان نظام را ناکام می کند و قطعا بهترین راهکار موثر عبور از بحران ها و مشکلات اخیر کشور حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب درست است.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان ۲۸ خرداد ماه جاری در سراسر کشور برگزار می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش