حضور حداکثری مردم در انتخابات 28 خرداد اعتبار ایجاد می کند


حضور حداکثری مردم در انتخابات 28 خرداد اعتبار ایجاد می کند

کرج- ایرنا- نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی گفت: حضورحداکثری مردم در انتخابات 28 خرداد برای کشور و نظام اسلامی اعتبار ایجاد می کند.

مهدی عسگری شامگاه سه شنبه درهمایش فرهنگیان حامی حجت الاسلام رییسی که درکانون شهید فهمیده کرج برگزارشد،اظهارداشت: ‏حضور گسترده مردم در انتخابات بزرگترین سرمایه و پشتیبان برای گرفتن تصمیم های بزرگ و شکستن تحریم ها است.

وی با اشاره به اینکه هراثر انگشت گامی در خدمت تقویت هویت ملی و ارسال پیام اقتدارو همبستگی در انتخابات پیش روست، خاطرنشان کرد: تحقیق، آگاهی و درس گرفتن از تجربه گذشته در انتخاب اصلح امری ضروری است که باید به آن توجه کرد.

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: مردم مهمترین سرمایه کشورهستند که دشمنان تلاش می کنند این سرمایه عظیم درانتخابات ۲۸ خرداد حضورش کم رنگ باشد.

وی تصریح کرد: بدون اعتماد و حمایت مردمی کارها درکشور پیش نمی رود پس باید برای خدمت به مردم صادقانه و جهادی کارکرد.

عسگری یادآورشد: حکومت‌ها برای خدمت‌رسانی به مردم و ایجاد خدمات، رفاه، آموزش، فرهنگ، اقتصاد و سایر موارد تشکیل می‌شوند که بدون مردم معنا ندارد.

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید یک تحول واقعی در کشورایجاد شود، اضافه کرد: برای ایجاد این تحول نیازمند تصمیم‌های بزرگ و دولت تحول‌گرداریم که این اتفاق را مردم با حضور حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد ماه رقم می زنند.

وی ادامه داد: کشور برای اینکه بتواند درمسیر درست حرکت کند نیازبه همراهی مردم دارد.

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا درمجلس شورای اسلامی به نقش مهم فرهنگیان در جامعه پرداخت و افزود: این قشر فرهیخته در روشنگری مردم برای مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح مسوولیت سنگین و مهمی دارند.

وی عنوان کرد: فرهنگیان ازپایگاه جتماعی بالایی درجامعه برخورداربوده و میزان اعتماد به فرهنگیان درجامعه بالاست لذا برای هدایت مردم به پای صندوق های رأی و انتخاب فرد اصلح ، روشنگری کنند.

عسگری گفت: همیشه دربحث انتخابات دو موضوع مهم حضور و مشارکت حداکثری و دیگری انتخاب درست و آگاهانه بیشتر مورد توجه قرار می گیرد که در آماده سازی آن فرهنگیان نقش تاثیرگذاری دارند.

وی تاکید کرد: با نگاهی کوتاه به انتخابات گذشته می توان به نقش بی نظیر فرهنگیان پی برد که چگونه در راستای فراهم سازی زمینه های یک انتخاب پرشور و حماسی و همچنین مشارکت حداکثری در پای صندوق های رای بدون هیچ چشم داشتی، انجام وطیفه می کنند.

استان البرز ۵۰ هزار فرهنگی شاغل و بازنشسته دارد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا ۲۸ خردادماه برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تالاب‌ های چهارمحال‌ و بختیاری از جاذبه های گردشگری در نوروز + عکس