تزریق نوبت دوم واکسن کرونا به 17 هزار گلستانی و چند خبر کوتاه


تزریق نوبت دوم واکسن کرونا به 17 هزار گلستانی و چند خبر کوتاه

گنبدکاووس - ایرنا - تزریق نوبت دوم واکسن کرونا به 17 هزار نفر و بستری بودن 293 بیمار کرونایی در گلستان، جمع‌آوری 61 دستگاه استخراج ارز دیجیتال، افتتاح خانه صنایع دستی ابریشم‌بافی رامیان و کشف 14 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در گنبدکاووس از مهمترین اخبار 24 ساعت گذشته این استان شمالی است.

مدیر گروه پیشگیری از بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت گلستان از دریافت نوبت اول واکسن کرونا توسط ۶۴ هزار و ۶۳۶ نفر در استان خبر داد و گفت که ۱۷ هزار و ۳۸۶ نفر این افراد نیز نوبت دوم این واکسن را دریافت کردند.

علی باقری افزود: همچنان واکسیناسیون افراد ۷۰ سال گلستان به بالا در حال انجام است و مشمولان دریافت واکسن می‌توانند به مراکز تجمیعی واکسیناسیون در سطح استان مراجعه کنند.

**

عبدالرضا فاضل رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان نیز از اضافه شدن ۱۳ نفر به تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در استان خبر داد و گفت که هم اکنون ۲۹۳ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی بستری هستند.

**

فرمانده انتظامی گنبدکاووس گفت: ماموران پلیس آگاهی پس از یکسری اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی محل نگهداری سوخت قاچاق در یکی از روستاهای این شهرستان شدند.

سرهنگ محمود علی‌فر افزود: ماموران با همراهی نماینده شرکت پخش و پالایش فرآورده‌های نفتی در بازرسی از محل مورد نظر ۱۴ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.

وی اظهارداشت: با بررسی کارشناسان مشخص شد، سوخت دپو شده خارج از شبکه توزیع بوده که در این خصوص پرونده تشکیل و متهم به مرجع قضایی معرفی شد.

**

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان، خانه صنایع‌دستی ابریشم‌بافی رامیان که برای راه اندازی آن ۲ میلیارد ریال هزینه شد با حضور مسوولان استانی افتتاح شد.

این خانه صنایع‌دستی به‌عنوان دومین مرکز در رامیان دارای امکاناتی مانند آموزشگاه، نمایشگاه دائمی و فروشگاه محصولات و تولیدات هنرمندان ابریشم‌باف شهرستان است.

**

فرمانده سپاه گلستان در مراسم افتتاح نمایشگاه دائمی و فروش محصولات تولیدی اعضای صندوق‌های قرض الحسنه بسیج سازندگی کلاله، گفت: در این شهرستان ۷۴ صندوق قرض الحسنه با هدف اشتغال و درآمدزایی اقشار ضعیف جامعه تشکیل شده که سه هزار و ۴۰۰ عضو دارد.

سردار علی ملک شاهکویی افزود: آورده اعضا در این صندوق‌ها پنج میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال است و با پرداخت سه میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال تسهیلات توسط بانک‌های عامل در قالب ۲۵ طرح برای ۳۱۰ نفر اشتغال پایدار ایجاد شد.

**

معاون بهره‌برداری شرکت توزیع نیروی برق گلستان از کشف و جمع آوری ۶۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) غیرمجاز در سطح استان خبر داد و گفت که در مانور روز گذشته در بازرسی‌های انجام شده این دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال کشف و ضبط شد.

بهرام قائمی، دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال را از جمله عوامل افزایش مصرف برق اعلام کرد و افزود: سال گذشته حدود ۹۰۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در استان شناسایی و کشف شده است.

**

عضو شورای راهبردی حامیان مردمی حجت‌الاسلام سیدابراهیم رییسی در گلستان در همایش بانوان با موضوع دیدگاه‌ها، اقدامات و برنامه‌های رییسی درباره زنان در گنبدکاووس گفت: زنان به دلیل ارتباط مستقیم با اقشار مختلف جامعه نقش اثرگذاری در توسعه و اقتدار ملی و بین المللی ایران اسلامی ایفا می‌کنند.

سکینه جمعه نیا افزود: ایجاد محیطی سالم بر اساس ارزش‌های دینی و فرهنگی، تامین زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی برای مشارکت بانوان، نداشتن نگاه ابزاری به زنان و بالندگی سیستم اجتماعی در حوزه بانوان از مهمترین موارد مد نظر حجت الاسلام رییسی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟