146 مبتلا به کرونا در استان سمنان بستری هستند


146 مبتلا به کرونا در استان سمنان بستری هستند

سمنان- ایرنا- 146 نفر به خاطر ابتلای قطعی به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان سمنان بستری هستند و از ابتدای شیوع ویروس تاکنون 30 هزار و 211 نفر به صورت سرپایی درمان شدند.

به گزارش ایرنا، کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان بامداد چهارشنبه با ارائه آخرین آمار شیوع این ویروس در استان اعلام کرد: ۸۹ مورد قطعی ابتلا به ویروس کرونا در استان سمنان از ظهر دوشنبه تا ظهر سه‌شنبه شناسایی شدند و مجموع آمار بیماران کووید ۱۹ در این استان از ابتدا تاکنون به ۴۰ هزار و ۳۲۵ نفر رسید.

بنابر این گزارش، طی ۲۴ ساعت گذشته، یک نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در استان سمنان فوت کرد و بر این اساس از ابتدای شیوع این ویروس تعداد جانباختگان این بیماری در استان به یکهزار و ۱۱۱ نفر رسید.

طبق اعلام این کمیته، با ترخیص ۱۷ بیمار دیگر، موارد بهبودی و ترخیص بیماران کووید ۱۹ در این استان به ۱۰ هزار و ۸۴۵ نفر رسید.

به گزارش ایرنا، براساس آخرین رنگ بندی اعلام شده توسط سامانه ماسک وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی، تمامی شهرستان‌های استان سمنان در وضعیت نارنجی و شهرستان های میامی، سرخه و آرادان در وضعیت زرد قرار دارند.

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اطلاعیه ظهر سه‌شنبه ۲۵ خرداد اعلام کرد: با فوت ۱۳۴ نفر دیگر از هموطنان مبتلا به کووید ۱۹ در شبانه روز گذشته، تعداد جان‌ باختگان این بیماری در ایران به ۸۲ هزار و ۳۵۱ نفر رسید.

در اطلاعیه روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آمده است: از دیروز تا امروز (۲۵ خرداد ۱۴۰۰) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۰ هزار و ۲۱۶ هزار نفر بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۲۶۰ نفر از آن‌ها بستری شدند و مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به سه میلیون و ۴۹ هزار و ۶۴۸ نفر رسید.

تاکنون ۲ میلیون و ۶۸۳ هزار و ۲۱۰ نفراز بیماران بهبود یافته یا از بیمارستان ها ترخیص شده اند. سه هزار و ۳۹۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ نیز در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان ها تحت مراقبت قرار دارند و ۲۱ میلیون و ۸۱۷نفرو ۷۴۷ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق