مشارکت حداکثری مردم در انتخابات به حل مشکلات کمک می‌کند


مشارکت حداکثری مردم در انتخابات به حل مشکلات کمک می‌کند

آبادان - ایرنا - امام جمعه خرمشهر خواستار مشارکت حداکثری در انتخابات شد و گفت: رفع مشکلات شهری خرمشهر در گرو مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب افراد شایسته است.

حجت الاسلام محمدجواد عادل‌پور سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه شهرداری خرمشهر با مشکلات بسیاری مواجه است افزود: با توجه به اینکه شهرداری خرمشهر از جهت ساختاری و عملکردی با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو است شهروندان باید با مشارکت آگاهانه و فعال وانتخاب افراد شایسته، به حل این مشکلات کمک کنند.

وی بدهی‌های سنگین غیرمنطقی، کاستی‌های عمرانی، نارسایی‌های خدماتی، حقوق‌های معوقه بسیار زیاد و معطل بودن ظرفیت‌ها را از جمله مشکلات در بدنه شهرداری این شهر عنوان کرد و افزود: به رغم داشتن ظرفیت‌های بسیار زیاد ، استفاده‌ مطلوب از این ظرفیتها نمی شود ضمن اینکه ضعف در نظارت‌ها و عدم انضباط مالی ،جذب بی‌رویه نیرو و توجه نکردن به اولویت‌ها و هزینه‌های سرسام آور ، شهرداری خرمشهر را دچار مشکل کرده است.

وی استفاده نکردن از نیروهای متخصص و کارآمد و دلسوز را از دیگر چالشها برشمرد و گفت: رفع این مشکلات در گرو حضور گسترده و انتخاب افراد شایسته خواهد بود.

امام جمعه خرمشهر با بیان اینکه نامزدهای شورای شهر باید برای رفع مشکلات شهرداری برنامه داشته باشند بیان کرد: مردم باید از نامزدهای انتخاباتی برای رفع مشکلات شهرداری سوال کنند که چه برنامه‌ای دارند و اگر خواستار رفع مشکلات هستند باید افراد متخصص و کارآمد، شایسته، متعهد و دلسوز شهر را انتخاب و روانه شورای شهر کنند.

به گزارش ایرنا ۱۱۰ صندوق اخذ رای برای انتخابات شوراهای اسلامی و انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان خرمشهر پیش بینی شده است.

۱۵۰ داوطلب شورای اسلامی شهر و روستا در شهرستان خرمشهر در این دوره از انتخابات به رقابت می‌پردازند.

روز جمعه ۲۸ خرداد انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل فوق العاده خاص پریناز ایزدیار برای عید+ عکس