کارگران با حضور موثر در انتخابات ایفای نقش کنند


کارگران با حضور موثر در انتخابات ایفای نقش کنند

آبادان - ایرنا - نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تاثیر چشمگیر حضور کارگران در انتخابات گفت: کارگران از پایه‌های نظام هستند و روز جمعه با مشارکت حداکثری و ایفای نقش اجتماعی خود ، هرآن کس را شایسته بدانند انتخاب خواهند کرد.

به گزارش ایرنا عباس گودرزی سه‌شنبه شب در گردهمایی ستاد کارگران سیدابراهیم رییسی در آبادان افزود: جامعه کارگری همراه با خانواده‌های خود و همگام با سراسر کشور و با شوروشوق انقلابی و مشارکت حداکثری، برای حفظ اقتدار و سربلندی نظام اسلامی در انتخابات ۲۸ خردادماه شرکت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه کارگران در بخشهای مختلف صنعتی کشور، تحریم‌های ظالمانه دشمن را به فرصت برای پیشرفت تبدیل کردند، افزود: این قشر زحمت کش با شرکت گسترده خود در انتخابات پیش رو، جواب دندان شکنی به دشمن در پای صندوق‌های رای خواهند داد.

گودرزی با تشکر از فعالان عرصه کار و تلاش و تولید در کشور اظهار داشت:امروز بحث رونق اقتصادی در صدر همه موضوع‌های مهم نظام اسلامی ایران قرار دارد.

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: حضور گسترده در انتخابات بسیار ضروری و حتی از نتایج آن مهمتر است و هر اندازه این شرکت آگاهانه و توام با بصیرت مردم باشد، بر وجهه ملی و بین المللی نظام تاثیر مثبت‌تری می‌گذارد.

گودرزی افزود:باید در کنار شرکت در انتخابات به عنوان تکلیف شرعی، سیاسی و اجتماعی از همه توان برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات بهره بگیریم.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه ۲۸ خرداد جاری برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حرف های داغ و تازه حسین رضازاده درباره بیماری‌اش