اجرای طرح‌های بزرگراهی کرمانشاه تسریع می‌شود


اجرای طرح‌های بزرگراهی کرمانشاه تسریع می‌شود

کرمانشاه- ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: تسریع در اجرای طرح های بزرگراهی و توسعه ای جاده ای استان را با اهتمام جدی پیگیری می کنیم.

به گزارش ایرنا؛ "منوچهر فخری" سه شنبه شب در جلسه کمیسیون ایمنی راه های استان در استانداری با اشاره به لزوم پیگیری و اجرای طرح های توسعه ای حمل و نقل و جاده ای برای حفظ جان مردم و افزایش ایمنی جاده ها اظهار داشت: با نوجه به اینکه فرآیندهای تردد در جاده ها با جان و سلامت مردم ارتباط دارد، هیچ گونه کم کاری و کم توجهی به احداث چنین طرح هایی را نخواهیم پذیرفت و با کسی در این زمینه مماشات نخواهیم کرد.

وی با اشاره به اجرای طرح احداث بزرگراه کرمانشاه به کامیاران خواستار تسریع اجرای این طرح در محدوده استان کرمانشاه شد و گفت:از وزارت راه و شهرسازی درخواست داریم که اجرای این طرح در استان کرمانشاه سرعت بیشتری بگیرد و اجرای آن هر چه سریعتر به اتمام برسد.

وی بیان داشت: اتمام این طرح بدون شک تاثیر بسزایی در تسهیل تردد در مسیر کرمانشاه به کامیاران خواهد داشت که نهایت این طرح به بزرگراه شمال غرب کشور وصل و امکان بسیار مناسبی برای استان کرمانشاه در این زمینه فراهم خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند