با فناوری واقعیت مجازی گیتار بزنید


با فناوری واقعیت مجازی گیتار بزنید

بازی Unplugged در پاییز امسال به شما امکان می‌دهد با واقعیت مجازی، گیتار بنوازید.


با فناوری واقعیت مجازی گیتار بزنید

بازی Unplugged در پاییز امسال به شما امکان می‌دهد با واقعیت مجازی، گیتار بنوازید.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، استودیویی که در پشت بازی واقعیت مجازی گیتار هوایی Unplugged قرار دارد، روز شنبه در رویداد Upload VR Showcase یک بروزرسانی را نمایش داد و یک گروه بزرگ را نشان داد که بخشی از موسیقی متن خواهد بود. بازی Unplugged با استفاده از فناوری ردیابی دستی به شما اجازه می‌دهد تا با فناوری واقعیت مجازی و بدون استفاده از دستکش یا کنترل کننده خاصی، گیتار بزنید.

گیتار زدن با فناوری واقعیت مجازی

در این بازی با دنبال کردن یک جریان نت مانند Guitar Hero که در جهت شما چرخیده است، می‌توانید به سادگی گیتار بزنید، چون به شما نشان می‌دهد که کجا باید کدام را بزنید. همچنین در این بازی برای کوک کردن آکورد و تار‌های مجازی امتیاز کسب خواهید کرد که بسیار چشمگیر به نظر می‌رسد.

با فناوری واقعیت مجازی گیتار بزنید

نسخه بازسازی شده واقعیت مجازی بازی Resident Evil ۴ در راه بازار

همچنین، به دنبال اعلام Capcom، آزمایشگاه‌های فیسبوک جزئیات بیشتری درباره بازسازی بازی نسخه واقعیت مجازی Resident Evil ۴ را ارائه داده اند. این بازی در اواخر امسال به طور انحصاری در هدست Oculus Quest ۲ فیس بوک آغاز خواهد شد، اگرچه تاریخ دقیق آن هنوز مشخص نیست.

همانطور که اولین تریلر Capcom نشان داد، این یک اقتباس واقعیت مجازی اول شخص (با تمرکز بر ایجاد سلاح و حرکت طبیعی‌تر با کنترل کننده‌های حرکتی Oculus Touch)، از بازی سوم شخص اصلی ۲۰۰۵ است.

بازی Resident Evil ۴ برای واقعیت مجازی از سطوح و انیمیشن‌های اصلی بازی استفاده می‌کند که با بافت‌های بازسازی شده اصلاح شده است و شرکت Oculus می‌گوید که cutscenes "در قالب اصلی" ارائه می‌شود. اما توسعه دهنده Armature Studio علاوه بر استفاده از میله‌های آنالوگ کنترلر Touch، گزینه‌های حرکتی VR (واقعیت مجازی) مانند امکان دوربری یا راه رفتن در محیطی در مقیاس اتاق را اضافه کرده است.

بیشتر بخوانید

استفاده از سنسور رهگیری چشم در هدست PSVR2

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...