ستاد دهه کرامت فارس با هشت کمیته تخصصی به بزرگداشت این دهه مبارک می پردازد


ستاد دهه کرامت فارس با هشت کمیته تخصصی به بزرگداشت این دهه مبارک می پردازد

حجت الاسلام امیدی گفت: ستاد دهه کرامت در استان فارس با 32 ارگان و هشت کمیته تخصصی از یک ماه گذشته با هماهنگی کانون های مساجد جلسات مختلفی را برای برنامه ریزی برنامه های این دهه مبارک برگزار کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «حسین امیدی»، امروز (دوشنبه 24 خرداد) در جلسه هماهنگی برنامه های روز بزرگداشت حضرت احمد ابن موسی (ع) در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) گفت: ستاد دهه کرامت در استان فارس با 32 ارگان و هشت کمیته تخصصی از یک ماه گذشته با هماهنگی کانون های مساجد جلسات مختلفی را برای برنامه ریزی برنامه های این دهه مبارک برگزار کرده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس افزود: مسابقه کتابخوانی «امین ولایت» با همکاری اعضای ستاد دهه کرامت، مسابقه «خوشنویسی آیات» با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مسابقات ورزشی با همکاری اداره کل ورزش و جوانان فارس، بازدید از موزه حرم مطهر شاهچراغ (ع)، برگزاری نمایشگاه عکس با همکاری اتاق اصناف فارس و کتابخانه ملی از برنامه هایی است که توسط این کمیته ها برنامه ریزی شده است.

دبیر اجرایی ستاد دهه کرامت استان فارس اضافه کرد: کمیته بانوان و خانواده ستاد دهه کرامت استان به برگزاری پیاده روی همزمان با میلاد حضرت معصومه (س) اقدام کرد و کمیته کودک و نوجوان نیز با محوریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس تشکیل شده و برنامه زیارت دسته جمعی کودکان و برگزاری جشن عبادت در دهه کرامت نیز خواهیم داشت.

وی اعلام کرد: دستگاه های عضو این ستاد در مورد برگزاری جشن های خانگی و آذین بندی خانه ها ابلاغاتی انجام داده اند و صدا و سیمای مرکز فارس به مناسبت این ایام مبارک برنامه های ویژه کودکان پخش می کند.

حجت الاسلام امیدی ادامه داد: کمیته خدمات اجتماعی ستاد دهه کرامت در فارس برای حضور خدام حرم مطهر شاهچراغ (ع) در بیمارستان ها، زندان ها، مراکز نگهداری از کودکان بی سرپرست، خانه سالمندان و ... برنامه ریزی کرده است و شاهد برپایی میز خدمت و ایستگاه سلامت در بقاع متبرکه استان خواهیم بود.

وی اضافه کرد: کمیته اصناف این ستاد در استان نیز به اطلاع رسانی در خصوص آذین بندی بازار، مراکز خرید و تجاری و توزیع بسته های معیشتی می پردازد و کمیته امداد نیز توزیع ارزاق میان نیازمندان در روز بزرگداشت حضرت شاهچراغ (ع) را به انجام می رساند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس با اشاره به اقدامات شهرداری شیراز در دهه کرامت بیان کرد: شهرداری شیراز در قالب کمیته فضا سازی و تزئینات شهری به نور افشانی در شب بزرگداشت حضرت شاهچراغ (ع) و نصب بنرها در میدان ها و فضا سازی گلدان های گل در این حرم مطهر خواهد پرداخت.

وی افزود: در شب بزرگداشت حضرت شاهچراغ (ع) نیز با همکاری اداره اوقاف فارس برپایی ایستگاه صلواتی و توزیع بسته های معیشتی به انجام خواهد رسید.

دبیر اجرایی ستاد دهه کرامت استان فارس با اشاره به فعالیت کمیته اطلاعات و ارتباطات اصحاب رسانه در ستاد دهه کرامت فارس گفت: وظیفه این کمیته تولید اخبار مختلف و تولیدات در فضای مجازی در خصوص دهه کرامت و با هدف معرفی هر چه بیشتر حضرت شاهچراغ (ع) است.

پایان پیام/664

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن