لزوم حمایت از توسعه آستان مقدس احمد ابن موسی (ع) در سطح ملی


لزوم حمایت از توسعه آستان مقدس احمد ابن موسی (ع) در سطح ملی

آیت الله دژکام گفت: لازم است تا در سطح ملی برای توسعه آستان مقدس احمد ابن موسی (ع) از شیراز حمایت شود و تمامی مدیران و مسئولان ما شرکت در مراسم بزرگداشت حضرت شاهچراغ (ع) را وظیفه خود بدانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت الله «لطف الله دژکام»، امروز (دوشنبه 24 خرداد) در جلسه هماهنگی برنامه های روز بزرگداشت حضرت احمد ابن موسی (ع) در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) گفت: تلاش تمامی مسئولان و مدیران و تمام افرادی که برای برگزاری برنامه های دهه کرامت تلاش می کنند قابل تقدیر است.

نماینده ولی فقیه در فارس افزود: برنامه های بزرگداشت حضرت شاهچراغ (ع) باید به گونه ای برخوردار شود که در خور سومین حرم اهل بیت (ع) و معرفی این شخصیت برجسته در سطح ملی و فرا ملی باشد.

امام جمعه شیراز اضافه کرد: امسال روز بزرگداشت حضرت شاهچراغ (ع) یک روز قبل از انتخابات است اما نباید در توجه به برنامه ها و حرمت این روز عذر مادی آورد بلکه باید برای مادیات عذر معنوی آورده شود.

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) تصریح کرد: اگر خواستار پیشبرد اهداف نظام هستیم باید اهل بیت (ع) را در اولویت برنامه های خود قرار دهیم و برای خشنودی خدا به خشنودی اهل بیت (ع) نیاز داریم.

وی به مدیران و مسئولان استانی توصیه کرد: مدیران ما اگر می خواهند به عزت و عظمت برسند باید با اهل بیت (ع) قرار ببندند و کشور ما متعلق به امام زمان (عج) است و مردم ما دل به ولایت ایسان بسته اند.

امام جمعه شیراز ادامه داد: رهبر معظم انقلاب نیز همواره در اوج مشکلات به حرم مطهر امام رضا (ع) متوسل می شوند و این نشان از جایگاه اهل بیت (ع) است.

وی اضافه کرد: باید در آستانه انتخابات با دل سپردن به اهل بیت (ع) عمل کنیم و افتخار ما این است که در شیراز پرچم حضرت احمد ابن موسی (ع) بر سر ما است و زیر سایه این امام بزرگ بهترین عملکرد را در عرصه های مختلف داشته باشیم.

آیت الله دژکام با اشاره به لزوم توجه به شیراز به عنوان سومین قطب معنوی کشور گفت: لازم است تا در سطح ملی برای توسعه آستان مقدس احمد ابن موسی (ع) از شیراز حمایت شود و ستاد عتبات عالیات کشور در این خصوص قول مساعد برای ارائه طرح های توسعه ای خود که در حرمین مطهر (ع) کشور عراق نتیجه بخش بوده را نیز داده است.

وی افزود: چهارشنبه و پنج شنبه هفته جاری که برنامه های ویژه در حرم مطهر شاهچراغ (ع) برای بزرگداشت این امام بزرگوار برگزار می شود باید تمامی مدیران و مسئولان شرکت در این مراسم را وظیفه خود بدانند و خود را زیر این پرچم مقدس مسئول بدانند.

امام جمعه شیراز تاکید کرد: امیدواریم که به برکت حضرت احمد ابن موسی (ع) صندوق های رای پر از آرای مفید برای نظام اسلامی شوند.

پایان پیام/664

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز