خیابان‌های تهران میزبان جشن «کاروان آوای رضوی» می‌شود


خیابان‌های تهران میزبان جشن «کاروان آوای رضوی» می‌شود

«کاروان آوای رضوی» به سراسر شهر تهران می‌رود و با برنامه‌های متنوع جشن میلاد امام رضا(ع) را برگزار می‌کند.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف،از سالروز ولادت حضرت معصومه(س) تا میلاد علی‌بن موسی‌الرضا(ع)، دهه کرامت نامگذاری شده است. همه ساله در این روز‌های مبارک مجالس شادی و جشن برای امام هشتم و خواهر بزرگوار ایشان در سراسر ایران برگزار می‌شد، اما به دلیل محدودیت‌های ناشی از ویروس کرونا و برای جلوگیری از تجمعات، مراسم جشن دهه کرامت به شیوه‌ای متفاوت برگزار می‌شود.



کاروان جشن و شادی ائمه معصومین همزمان با دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه(س) با عنوان «کاروان آوای رضوی» به همت همراه اول و مرکز آفرینش‌های بسیج و با مشارکت عقیق در سطح شهر تهران حرکت کرده و ضمن اجرای برنامه‌های شاد، شعرخوانی، اجرای سرود و نورافشانی دهه کرامت و جشن میلاد امام رضا و حضرت معصومه(س) را گرامی می‌دارد.


این کاروان شادی ار ابتدای دهه کرامت تا چهارشنبه ۲۶ خردادماه به مدت ۵ روز به ۵ منطقه از شهر تهران رفته و مراسم جشن و شادی میلاد علی‌بن موسی‌الرضا(س) را در فضای باز و با حضور مردم برگزار می‌کند.

در اولین شب از این مراسم، «کاروان آوای رضوی» به میدان هفت حوض شهر تهران رفت و ضمن اجرای برنامه‌های شاد، با اهدای گل و بادکنک به دختران، روز دختر و میلاد حضرت معصومه(س) را گرامی داشت.
پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا از سال 1969 انسان دیگر بر روی ماه فرود نیامد؟