پخش خاطرات پیشکسوتان قرآن کریم در برنامه «خاطرات طلایی»


پخش خاطرات پیشکسوتان قرآن کریم در برنامه «خاطرات طلایی»

برنامه «خاطرات طلایی» با هدف مستند سازی خاطرات اساتید و پیشکسوتان قرآن کریم روزهای سه شنبه و چهارشنبه هر هفته ساعت 8:20 از رادیو قرآن پخش می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن؛ برنامه گروه تلاوت شبکه رادیویی قرآن با عنوان «خاطرات طلایی» با هدف مستند سازی خاطرات اساتید و پیشکسوتان قرآن کریم به ویژه وقایع تلاوتی دهه ۷۰ که بواسطه حضور قاریان مصری و استقبال پر شور و کم نظیر مردم از این محافل به ایام طلایی محافل و مجالس قرآنی ایران تبدیل شد، از اول آذرماه سال ۹۹ در حال پخش می باشد.


آشنا سازی شنوندگان با این خاطرات، الگو سازی در حوزه هنر تلاوت قرآن کریم و تقویت گرایش شنوندگان به استماع تلاوت های زیبا به عنوان دریچه ای برای انس با قرآن کریم از اهداف و ضرورت های تولید برنامه بوده که با بهره گیری از شاهدین عینی در تدوین و تنظیم خاطرات و نقل آن توسط خود این اساتید تقدیم شنوندگان می شود.


در هر برنامه یک یا دو خاطره شیرین از زیباترین خاطرات اساتید توسط خودشان در دیدار با رهبری ، دیدار با قاریان مصری و یا محافل و مجالس قرآنی که حاوی نکته ای ارزشمند و شنیدنی است، همراه با شاهد مثال آن واقعه و مستندات موجود بیان که پس از تنظیم و تدوین تقدیم شنوندگان می شود.


بر اساس این گزارش ، در روز چهارشنبه ۲۶ خرداد ماه استاد حبیب مهکام مهمان این برنامه رادیویی خواهد بود و با بیان شیوای خود به نقل و بازگویی خاطرات قرآنی خود خواهد پرداخت.


لازم به ذکر است این برنامه کوتاه ، روزهای سه شنبه و چهارشنبه پس از خبر صبحگاهی، حوالی ساعت ۸:۲۰ به تهیه کنندگی فاطمه گنجی و بیان اساتید قرآنی همچون آقایان غلامرضا شاه میوه، احمد ابوالقاسمی و … از رادیو قرآن موج اف ام ردیف ۱۰۰ مگاهرتز در حال پخش می باشد.

پایان پیام/35

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا