برگزاری کلاس‌های مهدویت و مسائل روز ویژه خواهران


برگزاری کلاس‌های مهدویت و مسائل روز ویژه خواهران

سوات‌پور از برگزاری کلاس‌های مهدویت و مسائل روز ویژه خواهران در مسجد سنگ‌بست ماسال خبر داد.

«حسین سوات‌پور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال اظهار کرد: با توجه به اهمیت و ضرورت مباحث مهدویت، کانون فرهنگی هنری جوانان پیرو ولایت با همکاری بسیج خواهران اقدام به برگزاری این کلاس‌ها در مسجد سنگ‌بست کرده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری جوانان پیرو ولایت مسجد حضرت علی‌ابن‌ابیطالب(ع) سنگ بست ماسال افزود: کلاس‌های مهدویت و مسائل روز ویژه خواهران هر هفته روزهای چهارشنبه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در این مسجد برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تفکر مهدوی و اعتقاد به منجی حرکت‌دهنده تمام انسان‌ها به سمت عدالت‌گرایی و معنویت است گفت: جهان مدرن با اتکا به فلسفه‌های مادی‌گرایانه خود قصد دارد عقیده به منجی و برپایی حکومت عدالت‌محور را در ذهن مردم بی‌پایه و سست جلوه دهد که مسجد حضرت علی‌ابن‌ابیطالب(ع) سنگ بست با توجه به امکانات و فضایی که در اختیار دارد، با این تفکرات دشمن مقابله می‌کند.

سوات‌پور تصریح کرد: آشنایی با مباحث مهدویت، ترویج و تعمیق فرهنگ مهدویت، تقویت باورهای مردم و جهت‌دهی صحیح به شور و اشتیاق آنها به مهدویت از اهداف برگزاری این نشست‌ها است.

مدیر کانون فرهنگی هنری جوانان پیرو ولایت مسجد حضرت علی‌ابن‌ابیطالب(ع) سنگ بست ماسال خاطرنشان کرد: مسجد دارای کارکردهای مختلف تربیتی، آموزشی و اجتماعی است که با برگزاری برنامه‌های مختلف احیا شده و تاثیرات مهمی بر افکار و رفتار مخاطبان به ویژه نوجوانان دارد.

پایان پیام/526

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


70 عکس صبح بخیر انگیزشی با جملات مثبت و امید بخش