افزایش شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 692 نفر


افزایش شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 692 نفر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 692 نفر خبر داد و گفت: طی 24 ساعت گذشته متاسفانه یک بیمار کرونایی دیگر جان خود را از دست داد.

دکتر پرویز یزدان پناه افزود: هم اکنون ۱۴۸ بیمار در بیمارستان های کرونایی استان بستری هستند که از این تعداد ۵۵ نفر مبتلای قطعی و ۹ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.
وی اظهار کرد: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۴۹۱۲۸ مورد گزارش شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تصریح کرد: از ۳۳۶ جواب نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج حدود ۲۴ درصد نمونه ها مثبت بودند و بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، گچساران و باشت می باشند و از ۱۸۸ نمونه رپید تست حدود ۹ درصد مثبت و در بیشترین مبتلایان در شهرستانهای گچساران، بویراحمد و چرام بودند.
یزدان پناه عنوان کرد: امیدواریم با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی توسط مردم و اصناف روند کاهشی بیماری در استان ادامه داشته باشد. لذا از مردم شریف استان تقاضا می کنیم همچون گذشته استفاده از ماسک، فاصله گذاری فیزیکی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی در تجمعات و پرهیز از مکان های پرخطر را رعایت کنند تا ان شاءالله به کنترل بیماری و کاهش مرگ و میر در بیماری کرونا برسیم.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ وی ادامه داد: استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، شست و شوی مداوم دست ها و عدم حضور در مکان های شلوغ و پر تردد را هرگز فراموش نکنید و از میزان رعایت خود نکاهید.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام