فال ورق عاشقانه تک نیت و طالع بینی قهوه هفته آخر خرداد


فال ورق عاشقانه تک نیت و طالع بینی قهوه هفته آخر خرداد

فرازی به آینده با ادعیه و طالع بینی هفتگی وبسایت تفریحی و سرگرمی ناز وب. دوستان گلم همچنان تکرار می کنم این بخش تنها جنبه بالا بردن Positive Energy سطح انرژی مثبت شماست و جنبه سرگرمی دارد. تمامی لحظه هاتون به درخشش خورشید و طراوت عطر گلهای اقاقیا.    هم می زنم این قهوه ی تلخ قجری را تا فکر تو شاید برساند شکری را فال قهوه و فال پاسور تک نیت...

فرازی به آینده با ادعیه و طالع بینی هفتگی وبسایت تفریحی و سرگرمی ناز وب. دوستان گلم همچنان تکرار می کنم این بخش تنها جنبه بالا بردن Positive Energy سطح انرژی مثبت شماست و جنبه سرگرمی دارد. تمامی لحظه هاتون به درخشش خورشید و طراوت عطر گلهای اقاقیا.

هم می زنم این قهوه ی تلخ قجری را

تا فکر تو شاید برساند شکری را

فال قهوه و فال پاسور تک نیت برای احساس زیبای شما.

فروردین 🌧
فردا یک شانس درست و حسابی در راه است که نتیجه‌ای مافوق تصورت را رقم خواهد زد.

اردیبهشت 🌦
فردا اتفاقاتی در اطرافت می‌افتد که باعث تغییرات خوشایندی در وضعیت شما خواهد بود.

خرداد ☀️
فردا ایده‌های بزرگی را که مدت‌هاست در ذهنتان داشته‌اید، بیرون آمده و آن‌ها را عملی می‌سازید و این باعث می‌شود که ذهن مغشوش شما کمی آرام شود.

تیر ⛅️
یکی از آرزوها و یا خواسته‌هایت برآورده خواهد شد. فردا شانس و اقبال با تو همراه است.

مرداد 🌤
فردا منتظر خبرهای جدید باش. از یک دیدار غیرمترقبه قلبت به هیجان در خواهد آمد.

شهریور ☀️
مناسبتی پیش می‌آید که طی آن با دوستان جدیدی آشنا می‌شوی.

مهر 🌧
فردا با دیدن صحنه‌ای گره از ابروها باز خواهی کرد و روحیه‌ات کاملاً دگرگون خواهد شد.

آبان 🌦

منتظر پیام یا خبری جالب و شنیدنی باشید.

آذر ☀️
مشکلی که ذهنت را مشغول کرده، فردا حل خواهد شد.

دی ⛅️
فردا خبری از موفقیت (شغلی،تحصیلی یا…) یکی از دوستان یا نزدیکانت به گوشتان می‌رسد که موجب خوشحالی و افتخار شما خواهد شد.

بهمن 🌤
فردا در جمعی حاضر می‌شوی که اگر مراقب حرفهایت باشی و با سیاست رفتار کنی، اوقات خوشی را خواهی گذراند.

اسفند ☀️
شخصیت مهمی از تو حمایت می‌کند و همین مسئله موقعیت تازه و فوق‌العاده‌ای را در اختیار تو می‌گذارد.

طالع بینی پرطرفدار فال قهوه و رویدادهای هفته آخر خرداد ماه شما متولدین ماه های سال

متولدین عزیز فروردین

انسان مغروری هستی انسانی مغرور و طغیانگر. مراقب احساساتت باش وگرنه به زودی کار دستت می دهد. شهوتی که در وجود توست اگر کنترل نشود تو را به هلاکت خواهد کشاند. این فقط یک اخطار است، دیگر خود دانی
. از سوسکی که در فنجان قهوه ات دیده می شود فهمیدم نیت خوبی نداری. میخواهی عملی انجام دهی که خوب نیست. ولی بدان همین سوسک آبرویت را خواهد برد. تا دیر نشده از خواسته ات منصرف شو.
. میبینم که در موقعیتی قرار خواهی گرفت که جانت به خطر می افتاد. برای آنکه جانت را نجات بدهی باید سریع عمل کنی و از خطر بگریزی. چتر نجات در فالت می بینم. انشاللا از این بلا مصون خواهی ماند و آسیبی به تو وارد نخواهد شد.
. در فنجان اره افتاده که خبر از ترک رفت و آمد با اطرافیان میدهد. تا 16 روز آینده پیشامدی بوقوع میپیوندد که باعث همین قطع ارتباط خواهد شد. برای مدتی بگذار اوضاع به همین منوال باقی بماند و پس از چند روز سعی در بهبود روابطت کن وگرنه عاقبت خوشی نخواهد داشت.

متولدین عزیز اردیبهشت

چه ملاقات خوبی و چه اخبار خوشتری. اگر 16 روز دیگر صبر داشته باشی، در یک مجلس دوستانه حین گفتگو با دوستان خبری میشنوی که بسیار تو را شادمان خواهد کرد. خبری که مدتهاست منتظرش هستی. عصای افتاده در فنجانت آنچه گفتم را به من نشان داد
. بیشتر به افراد خانواده ات نزدیک شو. در فنجانت دندان افتاده، یکی از آنها دچار غم و اندوه است که امکان دارد به زودی متحمل گزند و آسیب نیز از طرف دیگران بشود. مراقبش باش و از او پشتیبانی کن.
. استخوان افتاده در فنجانت، تا 18 ماه آینده مالی به تو خواهد رسید که زندگیت را تغییر خواهد داد. از انچه اکنون در فنجانت میبینی با کسی سخن نگو که این تقدیر ثابت نبوده و با چشم شور میتواند از بین برود.
. به شما تهمت دروغی میزنند. با همین تهمت بر شما غلبه خواهند کرد. بهترین کار این است که مدتی دست به کاری که نسبت به آن علم کامل ندارید نزنید و به اصطلاح گاف ندهید. در این صورت از این تهمت در امان خواهی ماند.

متولدین عزیز خرداد

تنها ۶ روز فرصت داری که خودت را درست کنی. در غیر این صورت خرچنگی که در فال توست کارت را خواهد ساخت. این خرچنگ در وجود خود توست. تویی که بدون تفکر و از روی عجله دست به کار میشوی و با پرخاشگری با دیگران برخورد میکنی. اگر تا فرصت ذکر شده رفتارت را عوض نکنی بلایی تا زمان گفته شده به سراغت خواهد آمد که بازتاب همین رفتار توست.
. از ابرویی که در فنجان میبینم فهمیدم که فرد با ایمانی هستی، دینت سلامت است و از جانب تو به اطرافیانت خیر و سلامتی می رسد. در حق دوستان و نزدیکانت دعا کن که خداوند همیشه آماده شنیدن دعای توست و به واسطه قلب پاکی که داری همیشه دعاهایت به بهترین نحو پاسخ داده خواهند شد
. چراغی که در فالت افتاده خبر از همسری مهربان میدهد. اگر همسر داری قدرش را بدان وگرنه همسری بسیار مهربان نصیبت خواهد شد و همه فامیل به حالتان غبطه خواهند خورد. این فرد با خودش شانس و اقبال زیادی برای تو به خواهد آورد که باعث میشود روال عادی زندگیت از این رو به آن رو شود.
. مدتی است که زندگی پستی و بلندی هایش را از تو مخفی کرده است. پرچم میبینم. به زودی مشکلاتی در زندگی به سراغت خواهند آمد. این تو هستی که با عملکرد درست می توانی جهت مشکلات را به نفع خودت تغییر دهی و آنها را به خیری برای خودت تبدیل کنی. پس از صحنه خارج نشو.

متولدین عزیز تیر

نگذار هرکس از راه می رسد به تو آسیب بزند. شخصی را می بینم که با تو دشمنی دارد. Character شخصیت نادانی که از هر کاری برای آسیب زدن به تو دریغ نمی کند. متاسفانه می بینم که بر تو غلبه کرده و موجب ناراحتی و دردسر برایت می شود
. پلی که در فنجانت میبینم میگوید بزودی ت حدودا 27 روز دیگر تغییر مهمی در زندگیت رخ میدهد. بطوری که تعریف زندگی در ذهنت عوض میشود. این تغییر بیشتر مثبت است میخواهد زندگیت را از مرحله فعلی به مرحله بهتری ببرد. اگر فکری به سرت زده که وضعت را سامان دهی ، این فکر میتواند همان پلی باشد که در فنجانت میبینم. وقت عمل رسیده ، شروع کن که پل زیبایی در فالت پدیدار شده.
. خبر خوبی برایت ندارم. بادمجان میبینم که می گوید به زودی غم و اندوه به سراغت می آید. به خدا توکل کن و از او بخواه، انشاء الله به زودی برطرف می شود.
. اگر به همین منوال به کار و تلاشت ادامه بدی می توانی به نتیجه مطلوبی که در نظر داری برسی . پاداشی هم میبینم که در ازای این کارو تلاش صادقانه به تو تعلق می گیرد.

متولدین عزیز مرداد

. به تو تبریک می گویم. چراغ میبینم . همسر خوبی داری یا به زودی همسر خوبی نصیبت خواهد شد. همسری مهربان و وفادار که با خودش به زندگیت شادی و آرامش به ارمغان می آورد.
. انگشتی که در فالت افتاده میخواهد بگوید به عشقت پاسخ مثبت داده میشود. اما قبل از آن اخلاق ناپسندی داری که باید آن را رفع کنی و آن این است که در رخدادها روی بد سکه را میبینی و همین باعث میشود بیشتر بد بین شوی و دچار سوتفاهم گردی. اگر میخواهی عشقت پایدار بماند پیش از رسیدن این عشق این عادت را از سرت دور کن.
. میبینم برای رسیدن به هدفی سخت تلاش می کنی. در فالت خورشید افتاده. خورشید نشان از موفقیت در همین کار است. عقل و هوشت باز شده و استعداد فوق العاده ای نصیبت می شود که به واسطه آن در کارت موفق خواهی شد
آتش کوچکی است. خودت هم میبینی؟ ته فنجانت را میگویم. ابر و باد و مه خورشید و فلک به کار افتادند تا از کار بسته ات گره بگشایند. لبخند بزن که آنچه میبینم نوید پیروزی و رهایی از غم و غصه ای ست که مدتیست گریبانگیرت شده است.
. نه، نمیتوانم بگویم پولدار میشوی اما زندگیت به گونه ای تغییر خواهد کرد که به هر مجلسی وارد شوی همه به احترامت برخواهند خواست. به کلاهی که در فنجانت افتاده دقت کن، این کلاه، کلاه عزت و احترام است. با دوستان و آشنایان از رازی که به تو گفتم سخن مگو که باعث از بین رفتن اثرش خواهد شد. فعلا سکوت کن تا شکوفا شوی.

متولدین عزیز شهریور

تیرو کمان میبینم. به دروغ تعهدی را می دهی تا بوسیله آن فرد یا افرادی را فریب بدهی. اینکار را نکن که عاقبت خوشی ندارد
گربه ای که میبینی نشان از فردی گربه صفت دارد که در زندگی تو حضور دارد. ظاهرا خودش را دوست و رفیق معرفی میکند اما با کوچکترین ناملایمتی از تو دور خواهد شد. توصیه میکنم رابطه ات را تا حد امکان با وی کمرنگ کنی.
مرا به عنوان کسی که چنین مژده ای به تو می دهم در زمان خوشی فراموش نکن! عنقریب است که ثروت زیادی از راه حلال بدست بیاوری. زندگی روی خوشش را به تو نشان خواهد داد. به سفرهای رویایی خواهی رفت و از زندگیت لذت خواهی برد چرخ در طالعت میبینم. فردی هستی که تا چیزی را به دست نیاوری کوتاه نمی آیی. میچرخی و میچرخی. حواست باشد. گاهی هم تبرت را تیز کن. یک تبر زن اگر فقط به درختان تبر بزند و گاهگاهی تبر خودش را تیز نکند، بی آنکه بداند ذره ذره تبرش کند خواهد شد و مجبور است برای بدست آوردن مقدار چوب روز قبل بیش از پیش تلاش کند. همیشه نچرخ گاهی هم از بیرون بایست و به خودت و کارهایت نگاه کن. گاه با یک تغییر ساده میتوانی به هدفت برسی.

متولدین عزیز مهر

عجب خنجری افتاده در فالت و در میان دوستانت دوستانی میبینم بی مروت که با همین خنجر میخواهند از پشت به تو خنجر بزنند. سعی کن تا 13 روز اگر میخواهی کاری انجام دهی انجام آن را به دوستانت نسپاری و خودت کنترل کامل کارهایت را بدست بگیری تا این خطر از سرت بگذرد. انشالله.
. تغییر و تحولی بزرگ در زندگیت میبینم، پل میبینم که نشان می دهد به زودی از یک دوره و مرحله بزرگ در زندگی به مرحله دیگری خواهی رسید که همراه با موفقیت خواهد بود. به کاری که میکنی یا در فکر آن هستی جامه عمل بپوشان که فالت خوب آمده
. به هر فردی که به زندگیت وارد میشود اعتماد نکن. به تازگی فردی نادان وارد زندگی تو شده که تو را آزرده خاطر کرده است. از وی دوری کن وگرنه تا 21 روز دیگر ضربه بسیار بدتری از وی خواهی خورد.
. رزق و برکتی میبینم شیرین اما دردسرهایی نیز دارد. بادامی که در فنجان داری خبر از یک روزی پربرکت می دهد که با یک دردسر و دعوا شروع می شود. نگران نباش به سود تو تمام خواهد شد. چون مغز بادام طالع خوشی دارد

متولدین عزیز آبان

میبینم که فرد نادانی در نزدیک توست. نسبت نزدیکی هم با تو دارد. سوسماری که در فنجانت افتاده نشان از این فرد دارد که برایت خطری را ایجاد می کند. به صلاحت است که این فرد نادان را هرچه زودتر از خودت دور کنی
. ناراحت نباش. میدانم قدری فشار مالی تو را این روزها به تنگ آورده است. ولی گوسفندی که در فنجانت افتاده خبر از تغییر اوضاع میدهد. مالت برکت پیدامیکند و روزافزون میگردد.
. از زنبور عسلی که در فالت افتاده مشخص می شود دنیا روی خوشش را می خواهد به تو نشان بدهد. عنقریب است که خیر و برکت، ارث و میراث، مال و منال همگی به تو روی بیاورند. سعی کن به درستی از آنها استفاده کنی که اینها به همان اندازه که شیرین و خوب هستند می توانند موجب دردسر تو نیز بشوند
. فردی هستی که سعی کردی همیشه انصاف و عدات را رعایت کنی، بواسطه همین رفتار تو کائنات نیز با تو با انصاف برخورد خواهد کرد. اگر مشکلی گریبانگیرت شده خیلی زود برطرف میشود که آن را از ترازوی افتاده در فالت میبینم.

متولدین عزیز آذر

اینقدر زود عصبانی نشو و زود دیگران را Verdict قضاوت نکن. حتما میپرسی از کجا فهمیدم! از همان بطری که در فالت دیده میشود. بیش از حد در مورد هر چیزی بحث میکنی و از همه بیشتر هم به ضرر خودت تمام میشود. فردا اتفاقی می افتد که باعث رنجش خاطرت میشود. این یک آزمون است تا نشان دهی میتوانی بر خودت مسلط باشی، پس زود عصبانی نشو و با آرامش با آن مسئله روبرو شو.
. چه آهوی زیبایی در فنجانت افتاده! به تو تبریک می گویم همسر خوبی نصیبت شده یا خواهد شد. قدرش را بدان همسری زیبا، با وفا و محبوب که هرکجا باشی دل نگرانت خواهد بود.
. از اینکه با فرد درستکار و راستگویی طرف هستم خوشحالم. پیمانه افتاده در قهوه ات میگوید چنین فردی هستی. کائنات میخواهد پاسخ خوبی هایت را به تو بدهد، تا ۱۷ روز دیگر صبر کن. بازتاب خوبیهایت را خواهی دید.
. نگران هستی اما بیخود نگران آینده هستی. خیمه ای که در فنجانت افتاده از تامین معیشت و مال می گوید. از افزایش نعمت و فراوانی مال . پس اینقدر فکر روز نیامده را نکن. از فالت پیداست دنیایت به کام است.

متولدین عزیز دی

میبینم که فرد نادانی در نزدیک توست. نسبت نزدیکی هم با تو دارد. سوسماری که در فنجانت افتاده نشان از این فرد دارد که برایت خطری را ایجاد می کند. به صلاحت است که این فرد نادان را هرچه زودتر از خودت دور کنی
. موقعیت هایی برای رشد و موفقیت میبینم که از آنها استفاده نمیکنی. از پنجره ی ظاهر شده در فنجانت نهایت استفاده را ببر. پنجره میخواهد بگوید اگر با دقت بیشتری به اطرافت و به کارهایت بیندیشی و نگاه کنی، راههای به مراتب بهتری را پیش پای خودت پیدا خواهی کرد. از من میشنوی در تصمیمی که اخیرا گرفتی هم تجدید نظر کن. انشالله که خیر است.
. به تازگی با شخص یا اشخاصی دشمنی پیدا کرده ای. به هر دلیلی که بوده سعی کن رابطه ات را خوب کنی. در فنجانت عکس یک ببر افتاده. ببر دشمن شجاع و در عین حال بزرگوار و مهربان است. پس به سراغش برو که به امید خدا میتوانی مشکل به وجود آمده بینتان را حل کنی و به آسایش خاطر برسی
. انسان خوش مشربی هستی، اهل رفیق بازی هم هستی که کمی هم در آن افراط کرده ای. جامی که در قهوه ات میبینم میگوید اگر به همین وضع ادامه دهی بزودی گرفتار خواهی شد. هرچه زودتر حداعتدال را به زندگی خودت برگردان.

متولدین عزیز بهمن

خدای من ! آتش عشقت چقدر تند است !! آنقدر تند و شعله ور که گاهی از کنترل خودت نیزخارج می شود، سعی کن احساسات عاشقانه ات را متعادل کنی و در مقابل عشق کنترل خودت را از دست ندهی، در غیر این‌صورت ممکن است این تندی آتش عشق مشکلاتی را برایت بوجود بیاورد پس تا دیر نشده بر احساسات خودت مسلط شو
. از 18 روز دیگر ثبات و آرامش وارد زندگی تو میشوند. دیواری در ته فنجانت میبینم. کمتر نگران آینده باش چرا که این تقدیر حتمی است و اوضاعت روبه راه خواهد شد.
. حالت خوب خواهد شد. اگر بیمار هستی به زودی شفا خواهی یافت وگرنه یک بیماری کوچک به سراغت خواهد آمد اما جای نگرانی ندارد چون خیلی زود دوباره سلامتی خودت را بدست خواهی آورد
. انگشتی که در فالت افتاده میخواهد بگوید به عشقت پاسخ مثبت داده میشود. اما قبل از آن اخلاق ناپسندی داری که باید آن را رفع کنی و آن این است که در رخدادها روی بد سکه را میبینی و همین باعث میشود بیشتر بد بین شوی و دچار سوتفاهم گردی. اگر میخواهی عشقت پایدار بماند پیش از رسیدن این عشق این عادت را از سرت دور کن.

متولدین عزیز اسفند

اردکی که میبینم نشان از این دارد که با فردی روبرو هستم که اگر بارها در کارش شکست بخورد بازهم از جا برمیخیزد و دوباره تلاش میکند. روحیه جنگجو وپشتکار بالایی داری. زمان زیادی نمانده تا نتیجه دسترنجت را ببینی، پس مایوس نشو
. فال خوبی داری، در فالت حلقه میبینم که نشان از ازدواج و یک زندگی خوب و آرام زناشویی دارد. اگر ازدواج نکرده ای بدان بزودی زندگی خوبی را شروع خواهی کرد. سرشار از موفقیت و خوشبختی و اگر ازدواج کرده ای فالت می گوید خیلی زودتر از آنچه فکرش را بکنی زندگی بر وفق مرادت خواهد شد.
. شخصی در تاریکی ایستاده، منتظر فرصتی است تا به تو از پشت خنجر بزند. این روزها بیشتر مراقب باش و همه جوانب هر کاری که انجام میدهی را بسنج تا فرصت را برای این فرد مهیا نکنی. همانند پلنگی که در فنجانت افتاده در کمین است. بهترین کار این است که تا ۴ روز از رفت و آمد با افرادی که به آنها شک داری دوری کنی.
. خوب است نذری بکنی. در فنجانت تصویر یکح دیگ ظاهر شده. گشایش گره ای که در کارت افتاده در این است که به افراد نیازمند و تهیدست کمک کنی. ان شالله به زودی مشکلت برطرف می شود.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی