زن تنها همزمان در دام شوم 2 مرد آشنا / در تهران فاش شد


زن تنها همزمان در دام شوم 2 مرد آشنا / در تهران فاش شد

حوادث رکنا : 2 مرد آشنا برای این زن پولدار تهرانی نقشه شومی کشیدند.

زن تنهای پولدار که در تهران زندگی می کرد گرفتار نقشه های پلیدانه 2 مرد شد.

مرد جوان وقتی فهمید هیچ سهمی از ارثیه عمه‌اش ندارد، سناریوی آدم‌ربایی ساختگی را طراحی کرد. او قصد داشت با این کار نوه پیرزن را به دردسر بیندازد.

به گزارش رکنا، هفته گذشته مردی با حضور در پلیس آگاهی تهران شکایت کرد عمه 90ساله‌اش از سوی افرادی ربوده شده و به مکان نامعلومی منتقل شده است.

وی در جریان تحقیقات پلیسی گفت: عمه سالخورده‌ام تنها در خانه ویلایی شمال تهران زندگی می‌کند و من از او نگهداری می‌کردم و قرار بود ارثیه میلیاردیش را به من بدهد. دیروز به خانه‌اش رفتم که از طریق همسایه متوجه شدم پرستاران با این ادعا که عمه‌ام به کرونا مبتلا شده او را با آمبولانس برده‌اند. به همه بیمارستان‌ها سرکشی کردم که بستری نبود وگمان می‌کنم نوه‌اش او را ربوده تا اموالش را تصاحب کند.

آدم‌ربایی ساختگی به‌دلیل محرومیت از ارث میلیاردی

پس از این شکایت، ماموران به خانه نوه پیرزن به عنوان تنها مظنون پرونده رفتند و پیرزن را آنجا یافتند. نوه‌اش هم بازداشت و به پلیس آگاهی تهران منتقل شد و در جریان تحقیقات گفت: برادرزاده مادربزرگم چند روز قبل او را به خانه‌ام آورد و آدم‌ربایی در کار نبود.

درادامه برادرزاده پیرزن مورد بازجویی قرار گرفت و اعتراف کرد دروغ گفته و آدم‌ربایی در کار نبوه است. او به ماموران گفت: من از عمه‌ام نگهداری می‌کردم و گمان می‌بردم او همه ارثیه‌اش را به من بدهد اما او همه را به نوه‌اش بخشیده است. وقتی از ماجرا باخبر شدم آدم‌ربایی ساختگی را طراحی کردم تا نوه‌اش را به دردسر بیندازم. با مشخص شدن بیگناهی نوه پیرزن، او آزاد شد و برای برادرزاده نیز قرار قانونی صادر شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری