شرکت در انتخابات ادای دین به شهدا است


شرکت در انتخابات ادای دین به شهدا است

خرم‌آباد - ایرنا - فرمانده سپاه ناحیه الشتر گفت: شرکت در انتخابات ادای دین به شهدا است بنابراین همه باید با حضور حداکثری پای صندوق های رای 28 خرداد نسبت به وظیفه خود در قبال شهدا عمل کنیم.

سرهنگ محمود یوسفوند روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شرکت در انتخابات یک وظیفه دینی و تکلیف شرعی است که همه باید به این وظیفه در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری عمل کنیم.

وی افزود: مردم باید در این رویداد مهم سیاسی افرادی را انتخاب کنند که روحیه جهادی و انقلابی داشته باشند، بتوانند مشکلات جامعه را پیگیری کنند و خدمت به ملت را وظیفه خود بدانند.

سرهنگ یوسفوند با تاکید بر اینکه امروز دشمنان نظام تمام تلاش خود را به کار بسته اند تا مانع حضور مردم پای صندوق های رای شوند، تصریح کرد: ملت ایران اسلامی همچون گذشته پای آرمان های نظام خواهد ایستاد و با حضور پرشور خود در شعب اخذ رای و انتخاب فرد اصلح دشمنان را مایوس می کند.

فرمانده سپاه ناحیه الشتر خاطرنشان کرد: حضور در پای صندوق های رای در شرایط حساس کنونی بر همه ملت ایران واجب و ضروری است و همه باید در این عرصه مهم سیاسی کشور، مشارکت پرشور داشته باشند.

۱۱۴ شعبه برای جمع آوری آرای مردم شهرستان سلسله در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا پیش بینی شده است و انتخابات شوراها در ۱۳۶ روستای آن برگزار می گردد.

شورای شهر فیروزآباد و الشتر هریک پنج کرسی دارند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد جاری همزمان با سراسر کشور در لرستان برگزار می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چگونه افسردگی را مهار کنیم؟