ترمیم اقتصاد اولویت اساسی دولت اقدام و تحول است


ترمیم اقتصاد اولویت اساسی دولت اقدام و تحول است

اراک - ایرنا - رئیس ستاد انتخاباتی محسن رضایی در استان مرکزی گفت: ترمیم شاکله اقتصادی کشور در شرایط تحریم و حفظ امنیت در بالاترین سطح ، اولویت کاری دولت اقدام و تحول عنوان شده که یکی از خواسته‌های مقام معظم رهبری است.

«محمدرضا نبیونی» روز چهارشنبه با حضور در خبرگزاری ایرنا، افزود: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات یک تکلیف است و با توجه به فرامین رهبر معظم انقلاب همگان باید پای صندوق های رای بیایند و دیدگاه و نظرشان را بیان کنند و ستاد این نامزد انتخاباتی در استان همه تلاش خود را برای معرفی برنامه‌ها به کار گرفته چون معتقد است باید سربلندی ایران اسلامی مهمترین تکلیف هر ایرانی غیرتمند است و باید با هوشیاری چون گذشته دشمنان را مایوس کرد.
وی در خصوص شاخصه‌های اصلح برای پذیرش سکان اجرایی ارشد کشور گفت: مدیریت، توانمندی، کارایی و درایت از خصلت‌های بنیادی رئیس‌جمهوری آتی باید باشد.

رئیس ستاد انتخاباتی محسن رضایی در استان مرکزی ادامه داد: در برنامه‌های این نامزد انتخاباتی در بحث اقتصاد نیز برای تقویت پول ملی و گذر از پیچ خطرناک موجود در کشور و بحران معیشتی راهبردهای عملیاتی ارایه شده که نشان از تیم قوی اقتصادی وی دارد و مردم باید در شرایط خاص جامعه به این موضوع توجه خاص کنند و فردی را برگزینند که بتواند گره‌ای از مشکلات بگشاید.
نبیونی اظهار داشت: تشکیلات ستادی تبلیغاتی این نامزد ریاست جمهوری در سطح شهرها و روستاهای استان مرکزی ایجاد شده و فعالیت شبانه‌روزی در قالب کمیته‌های مختلف برای ارایه برنامه‌ها به مردم جریان دارد.
وی عنوان کرد: کمیته روستایی و کشاورزی ستاد این نامزد انتخاباتی به خوبی در حال تبیین نظرات اقتصادی برای کشاورزان و روستاییان است و در فضای مجازی اقدامات مناسبی انجام گرفته و کمیته بانوان این نامزد انتخاباتی نیز در استان با تمام جامعه هدف تعامل دارند و ۲ گردهمایی نیز در این راستا برگزار شده و اقدامات قابل توجهی در حوزه بانوان و آگاه‌سازی زنان خانه دار از حقوق خود انجام دادند.

ترمیم اقتصاد اولویت اساسی دولت اقدام و تحول است
رئیس ستاد انتخاباتی محسن رضایی در استان مرکزی بیان داشت: قدرت و اقتدار نظامی کشور تقویت و تثبیت شده است و دشمنان در تلاش هستند به لحاظ اقتصادی کشور را با مشکل مواجه کنند.
نبیونی با اشاره به برنامه‌های این نامزد انتخاباتی در خصوص زنان خانه دار نیز گفت: وی بر این باور است که زنان باید بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی واقف باشند و بهترین فرزند را در دامان خود پرورش دهد و در خصوص پرداخت یارانه‌ها به اقشار جامعه نیز پس از ۱۰ سال باید در رقم یارانه بازنگری شود و منابع مالی تامین آن نیز موجود است .
رئیس ستاد انتخاباتی محسن رضایی در خصوص برنامه‌های این نامزد اتخاباتی برای بازار بورس نیز گفت: طیف بزرگی از سرمایه‌گذاران بورس اکنون از قشر متوسط جامعه هستند که با فروش خانه و خودرو در این بازار آمده و متحمل خسارت سنگین شده‌اند و آقای رضایی برای جبران این خسارات پیشنهاد ایجاد صندوق ضرر و زیان بورس را داده که اگر دولت اقدام و تحول پا بگیرد این مهم عملیاتی خواهد شد.
نبیونی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری نیز گفت: با توجه به ضرورت بحث دیپلماسی در کشور،حوزه اقتصاد در اولویت قرار دارد که تیم اقتصادی محسن رضایی با بهره گیری از ظرفیت کارشناسان اقتصادی در راستای رفع مشکلات اقتصادی جامعه برنامه های مدونی دارد.

مشارکت هدفمند مردم در انتخاب رئیس جمهور مقتدر نسان از بلوغ سیاسی آنان است
عضو شورای جوانان حامی محسن رضایی گفت: مشارکت مردم با آگاهی در پای صندوق‌های رای و انتخاب رئیس جمهوری اصلح نشان از بلوغ سیاسی آنان است و در ۲۸ خرداد امسال امید است برگ زرین دیگری به افتخارات نظام اسلامی افزوده شود.
«وحید سلیم آبادی» افزود: مشارکت گسترده در انتخابات موجب تقویت همبستگی و وحدت ملی می شود و تضمین‌کننده امنیت جمهوری اسلامی ایران است.
وی تاکید کرد: مشارکت بالای مردم در انتخابات می‌تواند امنیت داخلی را ارتقا دهد و مشروعیت نظام سیاسی را تثبیت کند و در مقابل تهدیدهای خارجی که امنیت داخی را به خطر می‌اندازد، نقطه قوت محسوب می‌شود.
سلیم آبادی بیان کرد: آقای رضایی فردی دینی، انقلابی و ولایی است و تفکری ملی و فراجناحی دارد و ایشان یک اقتصاددان دانشگاهی و فردی عملگرا و جوان‌گرا است.
وی عنوان کرد: هیچ فردی مانند آقای رضایی از ظرفیت جوانان استفاده نکرده و باکری‌ها، باقری‌ها و خرازی‌ها تربیت شدگان مدیریت این نامزد انتخاباتی هستند.

ترمیم اقتصاد اولویت اساسی دولت اقدام و تحول است
عضو شورای راهبردی و جوانان استان مرکزی گفت: اولویت برنامه‌ها در ستاد انتخاباتی محسن رضایی حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای است و ایشان کاندیدایی است که دارای برنامه است و بیشتر برنامه‌های اقتصادی مانند پرداخت یارانه ۴۵۰ هزار تومانی، حقوق مادام‌العمر به مادران و زنان خانه‌دار، ساخت ۲ میلیون خانه ارزان قیمت و تشکیل صندوق‌های جبران ضرر و زیان مالباختگان بورس است.
سلیم آبادی خاطرنشان کرد: بهره‌گیری از همه اقوام و مذاهب مختلف در کابینه و استفاده حداکثری از فضای مجازی و تجارت الکترونیک از دیگر برنامه‌های آقای رضایی است که انتظار می‌رود مردم با حضور گسترده در انتخابات ۲۸ خردادماه، گامی دیگر برای اقتدار بیشتر نظام بردارند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ایران جمعه ۲۸ خرداد همزمان با انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، اولین میان‌دوره‌ای یازدهمین مجلس شورای اسلامی (برای ۱۱ حوزه انتخابیه؛ آستانه اشرفیه، تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، تفرش، بهار و کبودرآهنگ، گچساران و میانه و برای شش کرسی مجلس شورای اسلامی) و دومین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری (برای ۴ حوزه انتخابیه؛ تهران، خراسان رضوی، قم و مازندران) برگزار خواهد شد.

سعید جلیلی، محسن رضایی میرقائد، سیدابراهیم رئیس‌الساداتی مشهور به رییسی، علیرضا زاکانی، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و عبدالناصر همتی ۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...