آغاز فروش جک J4 و T8 از سوی کرمان موتور


آغاز فروش جک J4 و T8 از سوی کرمان موتور

عصر خودرو- شرکت کرمان موتور فروش پیکاپ T8 و سدان J4 را با قیمت روز و موعد تحویل آذر1400 اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، بر اساس این شرایط فروش سدان J4 با پیش پرداخت 170 میلیون تومان و تخفیف ویژه 17 میلیون تومانی به همراه سود مشارکت 18 درصدی ارائه می شود. همچنین پیکاپ T8 نیز با پیش پرداخت 350 میلیون تومانی و سود مشارکت 18 درصدی به متقاضیان عرضه می شود. این شرایط فروش از روز شنبه 29خردادماه آغاز می شود.

جک J4 از پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی با حداکثر توان 103 اسب بخار بهره می برد و حداکثر گشتاور آن به 146 نیوتون متر می رسد . این سدان اتوماتیک به گیربکس CVT مجهز شده و از امکاناتی نظیر دو کیسه هوا، کنترل فشار باد تایرها، سنسور نور، روکش چرم صندلی ها، کروز کنترل و ... بهره می برد.

پیکاپ KMC T8، یکی از جدیدترین محصولات بازار ایران است که به پیشرانه 2 لیتری توربو 174 اسب بخاری مجهز شده و حداکثر گشتاور 290 نیوتون متری آن از طریق یک گیربکس 6 سرعته دستی به هر 4 چرخ منتقل می شود. T8 در بخش تکنولوژی ها به مواردی نظیر سیستم کنترل کشش TCS، سیستم کمکی ایستایی در سربالایی HAC، سیستم کنترل دینامیکی خودرو VDC، سیستم کنترل الکترونیکی پایداری ESC، کنترل فشار باد تایرها و در بخش امکانات رفاهی به آپشن های قابل توجهی مانند ورود و استارت بدون کلید، بلوتوث و کروز کنترل مجهز شده است.

دانلود با کیفیت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در