رفع مشکلات مردم نیازمند مدیریت جهادی و تفکر انقلابی است


رفع مشکلات مردم نیازمند مدیریت جهادی و تفکر انقلابی است

همدان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان، رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی را نیازمند مدیریت جهادی و تفکر انقلابی عنوان کرد و گفت: مدیر دور از میدان قادر به برطرف کردن مشکلات کشور نخواهد بود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین «حبیب الله شعبانی موثقی» روز چهارشنبه در انجمن یادآوران عاشورای حسینی با اشاره به اینکه بزرگان و افراد هیاتی همدان، به عنوان افراد صاحب نفوذ در بین مردم باید برای دعوت به حضور در انتخابات وارد میدان شوند، بیان کرد: برای رفع مشکلات نیازمند مدیری هستیم که در بین مردم حضور داشته باشد و با اعتقاد به "ما می‌توانیم" راه حل خنثی کردن تحریم‌ها را بداند.

وی با بیان اینکه مدیری که در کاخ حضور دارد، نمی‌داند در میدان چه خبر است، گفت: با دستور دادن و بخشنامه کشور اداره نخواهد شد بلکه امروز نیازمند مدیری همچون حاج قاسم سلیمانی هستیم تا زمانی که مردم در خواب هستند، شبانه جلسه برگزار کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با تاکید بر اینکه اگر دولتی با چنین ویژگی‌هایی شکل بگیرد بسیاری از مشکلات برطرف خواهد شد، افزود: دولت باید بتواند از ظرفیت بازار منطقه به نحو احسن استفاده کند نه اینکه تنها نگاهش به سمت آمریکا باشد.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی با بیان اینکه امروز نیازمند دولتی هستیم که بداند اگر کار نکند، مردم به اسلام بدبین می‌شوند، اضافه کرد: مدیرانی که در مسئولیت خود کم کاری می‌کنند مدیون اسلام و خون شهدا هستند.

وی در بخش دیگری ازسخنان خود با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت بزرگان و پیشکسوتان همدانی در جامعه گفت: نه تنها در انتخابات که در عرصه‌های دیگر نیز جامعه به کمک شما نیاز دارد و شما می‌توانید جوانان را با خود همراه کنید.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با بیان اینکه انقلاب اسلامی بر پایه اقامه حق و تحقق دین خدا در جامعه شکل گرفت افزود: البته برخی‌ها نیز در کنار این سفره آمدند و آلودگی‌هایی ایجاد کردند اما این انقلاب با حضور به موقع مردم در میدان ۴۳ سال است که به مسیر خود با قدرت ادامه می‌دهد.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی امانتی نزد من و شماست گفت: امروز مساله جمهوری اسلامی مطرح نیست چرا که جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی با مساله شیعه گره خورده و اگر نظام اسلامی آسیب ببیند، به معنای آن است که شیعه آسیب‌ دیده است.

وی با اشاره به اینکه هر زمان نیاز بود مردم پای کار نظام بوده و هستند اظهار داشت: در طول این مدت اشتباهاتی از طرف برخی از مسئولان صورت گرفته و گله‌مندی‌های به حقی از طرف مردم مطرح شده که لازم است اصلاح شود اما راه حل اصلاح آن امروز مشارکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان تصریح کرد: ما به دنبال رفع مشکلات به ویژه مشکلات اقتصادی در جامعه هستیم و راه حل این مشکل را حضور در انتخابات می‌دانیم.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی با بیان اینکه تمامی دشمنان نظام اسلامی با یکدیگر برای دعوت مردم به رای ندادن متحد شده‌اند افزود: همان کسانی که در تحریم این کشور نقش دارند امروز خود را دلسوز مردم معرفی می‌کنند و بر عدم مشارکت در انتخابات تاکید دارند اما این سوال را باید از آنها پرسید که اگر شما دلسوز مردم ایران هستید چرا مانع وارد کردن دارو برای بیماران خاص می‌شوید.

وی با تاکید بر اینکه این افراد خود مشکل مردم هستند عنوان کرد: مردم ما دشمنان را دلسوز خود نمی‌دانند، و عدم حضور برخی از مردم در پای صندوق رای ربطی به دشمنان و رسانه‌های آنها ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با اشاره به اینکه هر یک از شما همانند یک روحانی و مبلغ باید عمل کنید.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس یازدهم شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۲۸ خرداد برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو