پیام تسلیت + عکس نوشته های غمگین تسلیت فوت و درگذشت نزدیکان و عزیزان


متن و پیام تسلیت جدید در این بخش روزانه مجموعه ای جدید از پیام تسلیت کوتاه و بلند، پیام تسلیت صمیمانه و رسمی و جملات تسلیت گفتن برای فوت اعضای خانواده را قرار داده ایم. وفات (پدر خانم / مادر خانم / برادر همسر / خواهر همسر) گرامی‌تان را از صمیم قلب به شما و خانواده آن مرحوم تسلیت گفته و برای بازماندگان صبر جمیل و برای آن مرحوم علو درجات الهی را...

متن و پیام تسلیت جدید

در این بخش روزانه مجموعه ای جدید از پیام تسلیت کوتاه و بلند، پیام تسلیت صمیمانه و رسمی و جملات تسلیت گفتن برای فوت اعضای خانواده را قرار داده ایم.

وفات (پدر خانم / مادر خانم / برادر همسر / خواهر همسر) گرامی‌تان را از صمیم قلب به شما و خانواده آن مرحوم تسلیت گفته و برای بازماندگان صبر جمیل و برای آن مرحوم علو درجات الهی را آرزومندم. روحشان‌ شاد…

***

دوست عزیزم دست ویرانگر اجل گل شکوفای زندگیتان را پرپر کرد

و اندوهی بیکران بر قلوب داغدار ما گسترد

ما را در غم خود شریک بدان

***

سوگ … بزرگوارتان را تسلیت عرض می نمایم

ان شاء الله روح ایشان قرین رحمت حق تعالی قرار گیرد

برای شـما و خانواده از خداوند متعال صبر و شکیبایی آرزو دارم

***

خداوند اجر بی پایان بشما عطا فرمایدکه یکسال است عزیزتان رابه آغوش خاک سپرده و صبورانه در سوگش نشستید. تسلیت ابزار روح آدمی برای ابراز رنج و اندوه است، تسلیت ما را پذیرا باشید.

***

با شنیدن این خبر وخیم بسیار متأثر شدم و از صمیم قلب بشما و خانواده محترمتان تسلیت میگویم.

***

فقدان ( مادر ) بزرگوارتان ما را نیز اندوهگین ساخت

غفران و رحمت الهی برای آن عزیز از دست رفته

و سلامتی و طول عمر با عزت برای جناب عالی از پروردگار متعال خواهانیم

***

اگر کسی فلسفه مرگ را نداند، بی شک کمر زیر بار هجرت برادر خم می کند، اما با توجه به باور عمیق حضرتعالی از کوچ روح و دانایی مثال زدنی شما، صرفاً فقدان جسم ظاهرش اش را تسلیت گفته و آرزومندم روح پرفتوحش با حضرت علی علیه السلام و صالحین محشور شود.فقدان ( مادر ) بزرگوارتان ما را نیز اندوهگین ساخت

غفران و رحمت الهی برای آن عزیز از دست رفته

و سلامتی و طول عمر با عزت برای جناب عالی از پروردگار متعال خواهانیم

***

مادربزرگ‌ها هر وقت از دنیا بروند، زود رفته‌اند و جای خالی آن‌ها همیشه احساس می‌شود، درگذشت مادربزرگت را تسلیت می‌گویم.

***

فقدان… بزرگوارتان ما را نیز اندوهگین ساخت. غفران و رحمت الهی برای آن عزیز از دست رفته و سلامتی و طول عمر با عزت برای جنابعالی از پروردگار متعال خواهانیم.

***

متن صمیمانه فوت مادربزرگ

مادربزرگ‌ها همه در یک جایی از قصه‌هایمان جا می‌مانند اما یاد و خاطره‌شان در ذهن ما به نیکی باقی خواهد ‌ماند. درگذشت مادربزرگ عزیزت را تسلیت می‌گویم.

***

از صمیم قلب به شما و خانواده محترمتان تسلیت می‌گیم. لحظه لحظه‌های‌ از دست دادن پدرت / مادرت را درک می‌کنم. خدا بهتون صبر بدهد.

***

پیام تسلیت + عکس نوشته های غمگین تسلیت فوت و درگذشت نزدیکان و عزیزان

پیام تسلیت + عکس نوشته های غمگین تسلیت فوت و درگذشت نزدیکان و عزیزان

متن صمیمانه تسلیت فوت و درگذشت عزیزان

کسی که این دنیا رو ترک می‌کند در حقیقت از اینجا نرفته است، او هنوز در قلب و خاطر ما زنده است، و به حیات خودش ادامه میدهد. تسلیت ما را بپذیرید، او هرگز فراموش نخواهد شد.

***

من مطمئنم که پدرت / مادرت به داشتن دختری / پسری مثل تو افتخار می‌کنه و مطمئن باش شاید خودش این جا نباشه ولی روحش همیشه هست و ازت مراقبت می‌کنه. من را هم در غم خودت شریک بدان.

***

پیام تسلیت + عکس نوشته های غمگین تسلیت فوت و درگذشت نزدیکان و عزیزانپیام تسلیت + عکس نوشته های غمگین تسلیت فوت و درگذشت نزدیکان و عزیزان

متن رسمی تسلیت فوت

با نهایت تأثر و تأسف درگذشت مادربزرگ گرامیتان را تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند تبارک و تعالی برای آن مرحومه علو درجات و رحمت واسعه و برای شما و سایر بازماندگان صبر و بردباری مسئلت داریم.

مشیت الهی بر این تعلق گرفته است تا بهار فرحناک زندگی را خزانی ماتمزده به انتظار بنشیند و این بارزترین تفسیر فلسفه آفرینش در فراخنای بیکران هستی و یگانه راز جاودانگی اوست…

تسلیت در برابر آتش غم شما قطره آبی کوچک است که یارای اطفا آن را ندارد. اما تلاش من است برای همدلی با شما در غم از دست دادن مادر / پدر بزرگوارتان

از خداوند متعال برای شما صبر و برای آن مرحوم / مرحومه علو درجات و غفران الهی مسألت دارم.

***

درگذشت… عزیزتان را تسلیت عرض می‌کنم. ان‌شاء‌الله خداوند رحمتشون کنه و آرامش و سکون رو بر قلب فرزندان و بستگانشون نازل کنه.

***

متن رسمی و زیبای تسلیت درگذشت عزیز

ضایعه اسفناک فوت… بزرگوارت باعث اندوه و تأسف فراوانم شد. این مصیبت بزرگ را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم مغفرت و برای بازماندگان، صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

***

اندوه از دست دادن مادر چنان تلخ است که هیچ عبارتی را در این مقام یارای مرهم نهادن نیست.

تنها یاد خداست که می‌تواند دل پر درد شما را تسلی بخشد. درگذشت مادر گرامی‌تان را به شما و خانواده محترم صمیمانه تسلیت گفته، برای شما صبر و برای درگذشته رحمت بی‌کران الهی را آرزو داریم، امید که روح آن مرحومه آرام، آسوده و خرسند در حریم امن الهی آرام گیرد.

***

جناب آقای …عزیز / سرکار خانم (…) بزرگوار

درگذشت…. محترم‌تان را خدمت شما تسلیت عرض نموده و از خداوند منان رحمت واسعه برای ایشان و صبر برای عالیجناب مسألت می‌نمایم. روحشان قرین رحمت…

***

پیام تسلیت + عکس نوشته های غمگین تسلیت فوت و درگذشت نزدیکان و عزیزان

پیام تسلیت + عکس نوشته های غمگین تسلیت فوت و درگذشت نزدیکان و عزیزان

پیامک تسلیت

اگر به خدا ایمان داریم، باید بدانیم مرگ آغاز جاودانگی است. شیون برای کسی که از خاک تیره به ژرفای روشنایی جاودان می‌رود، کاری درخور نیست. درگذشت ….. گرامی‌تان را به منزله پلی برای رسیدن به حیات جاودان بدانید و اندوه خود را تسکین دهید.

***

درگذشت مادر خوبت را تسلیت عرض می‌کنم و از خدای مهربان می‌خواهم به پاس تلاش، مهربانی و اخلاق نیکو، لباس مغفرت بر روح بلندش بپوشاند و در بهشت برینش مأوا دهد.

***

کلُّ مَنْ عَلیها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبَّک ذوالجلالِ والاکرامِ.

ضایعه درگذشت پدر مهربان و مومنتان را از صمیم قلب تسلیت عرض می‌کنم

خداوند متعال روح پاکش رابا مولایش علی (ع) محشور و به بازماندگان ایشان صبر جزیل عنایت فرماید.

***

متن زیبا و رسمی برای تسلیت فوت

إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ

جناب آقای …/ سرکار خانم …

با نهایت تأسف ضایعه غم بار درگذشت پدر / مادر گرامی‌تان را خدمت شما و خانواده محترم تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای روح پاک آن مرحوم / مرحومه علو درجات و مغفرت الهی و برای خانواده محترم صبر عظیم آرزومندیم.

***

درسته! راست میگن که خاک مرده سرده؛ اما به همون اندازه که سرده، یک داغ عمیق هم گوشه قلبت میزاره و میره… تسلیت من را پذیرا باش

***

پرواز پدر / مادر از زمین پایین به اوج سبز آسمان شکوفایی بهار جاودان در روح پر فتوح اوست. تحمل فقدان وی را از خدا برای شما می‌طلبم تا گل جانش در محضر خداوند عطرافشان باشد.درسته! راست میگن که خاک

***

مشیت الهی بر این تعلق گرفته که بهار فرحناک زندگی را خزانی ماتم زده به انتظار بنشیند و این بارزترین تفسیر فلسفه آفرینش در فراخنای بی‌کران هستی و یگانه راز جاودانگی اوست.

درگذشت……. گرامیتان را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده و برای‌ ایشان از درگاه خداوند متعال مغفرت و برای شما و سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم.
پرواز پدر / مادر از زمین پایین به اوج سبز آسمان شکوفایی بهار جاودان در روح پر فتوح اوست. تحمل فقدان وی را از خدا برای شما می‌طلبم تا گل جانش در محضر خداوند عطرافشان باشد.درسته! راست م

یگن که خاک

***

پیام تسلیت + عکس نوشته های غمگین تسلیت فوت و درگذشت نزدیکان و عزیزان

پیام تسلیت + عکس نوشته های غمگین تسلیت فوت و درگذشت نزدیکان و عزیزان

متن غمگین تسلیت فوت

سبک‌بالان به سهولت پرواز می‌کنند و پدر پاک شما این‌گونه بود که پروانه روحش به اعلی علیین پرواز کرد. پرواز ملکوتی پدر بزرگوارتان سیر در راه خداست و این باور اندکی از غم شما خواهد کاست.

***

إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ

خداوند شما را اجر صابرین دهد که حضرتش فرمود:

وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

عرض تسلیت بنده را بپذیرد

***

می‌دانم تحمل داغی که بر دلت نشسته بی نهایت سخت است… می‌دانم چه دردی‌است که صبح چشمانت باز شود و آرزو کنی که کاش فقط کابوس بود…! اما… او تنها به سوی خداوند بازگشت که بالاترین آرامش روح آدمی‌ست

اگرچه اندوه بزرگی بر قلب ما سنگینی می‌کند… از خدا می‌خواهیم او را در سایه رحمت جاویدانش قرار دهد و ما را برای دیدن جای خالی آن عزیز شکیب سازد.

إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ

خداوند شما را اجر صابرین دهد که حضرتش فرمود:

وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

عرض تسلیت بنده را بپذیرد

***

متن کوتاه برای تسلیت فوت پدر و مادر

یاد روزهای بودن پدرت را عزیز می‌داریم و لحظه‌های‌ سنگینی هجران وی را به سوگ می‌نشینیم باشد که در نظرت افتد.

***

مطلب پیشنهادی: جملات تسلیت صمیمانه و خودمانی + متن و عکس نوشته تسلیت به دوست و آشنایان

از شنیدن خبر فوت (برادر، پدر، مادر،…) شما بسیار متاثر شدم… بنده این واقعه دردناک را خدمت شما و خانواده محترم‌تان تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند متعال برای جنابعالی صبر مسالت دارم. ما را هم در غم عزیز از دست رفته‌تان شریک بدانید.

***

فراق هجرت ناگهانی پدرت / مادرت / …ت مرا اندوهگین و ناراحت کرد. در غم تو شریک هستم و از خداوند برای تو صبر و شکیبایی و برای … عزیزت آمرزش میخواهم.

***

زندگی فرصتی برای رهایی از تعلقات است. کوله‌بار مسافر هرچه سبک‌تر باشد بهتر است. از این که عزیز رهپوی وادی عشق پدر / مادر / … با جان برابرتان جز محبت ماترکی نداشت، بر خود ببالید که بهشت عدن در انتظار اوست.

***

جملات تسلیت برای همکار

همکار عزیز … مصیبت وارده را خدمت تان تسلیت عرض می کنم. خداوند بشما و سایر بازماندگان صبر عنایت کند. روحشان شاد.

***

حضور محترم جناب آقای… / سرکار خانم…

درود علیکم
خبر درگذشت پدر / مادر / … جنابعالی واصل گردید. درگذشت ایشان رابه شما و خانواده گرامی تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحوم / مرحومه رحمت و مغفرت و حشر با اولیاء طاهرینش، حضرت ختمی مرتبت صلی الله علیه و آله و ائمه معصومین علیه السلام و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواستارم.
از طرف…

***

حادثه تلخ و دلخراش جان باختن دوستانمان در زمین لرزه … که حقاً مصیبت‌بار و تأثرانگیز است به خانواده‌های‌ عزادار و بازماندگان آن عزیزان صمیمانه تسلیت عرض میکنم و تسلی و آرامش دل‌های‌ غمگین آنان را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

***

ترجمان معنی مرگ، حضور جاودانه انسان در محضر حق است که از پیشگاه او آمده‌ایم و باید که در آستان او نماز عشق رابه جا بیاوریم. درگذشت عزیزتان را تسلیت می گویم.

***

جملات تسلیت فوت برای همکار

درگذشت … گرامیتان رابه جنابعالی و خانواده محترم تسلیت عرض نموده، برای آن مرحوم غفران الهی و علو درجات، برای حضرتعالی و سایر بازماندگان صبر و اجر جزیل از خداوند متعال تقاضای می‌نماییم.

از طرف…

***

مرگ شکوفه زندگی‌تان و کم شدن عطر و بوی او از این جهان خاکی را خدمت شما تسلیت میگوییم. امیدواریم شمیم دل‌پذیر این جوان ناکام / نوجوان فراخنای ملکوت و محضر حق تعالی را عطرآگین سازد

***

فراق فرزند دلبندت آن قدر ناباورانه بود که مرا در بهتی عظیم فرو برد. درگذشتش را تسلیت می گویم. امیدوارم در برابر این غم محکم و استوار باشید.

***

من رو هم در غم خودتون شریک بدان، می‌دونم که با صبری که داری می‌تونی از عهده این غم بزرگ برآیی.

***

تسلیت میگم. غم از دست دادن عزیزان و مخصوصاً پدر / مادر که مثل کوه پشت آدمه خیلی سخته.خدا بهتون صبر بده.

***

متن زیبا و خودمانی برای تسلیت

مصیبت وارده رابه شما و خانواده گرامی تسلیت عرض نموده و امیدوارم بزودی در شادی‌هات ما را سهیم کنی.

***

تسلیت میگم، روحشون شاد و غرق آرامش برای تو و خانواده عزیزت از خدا طلب صبر میکنم. ما رو هم در غم خودت شریک بدون.

***

داغ خیلی خیلی بزرگیه. دعا میکنم خدا صبر تحمل این درد رو به تو وخانواده ات هرچه بیشتر بده.

***

با قلبی پر از اندوه در گذشت … رابه شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض می کنم.

***

مصیبت درگذشت عموی مهربانتان رابه شما و خانواده محترم تسلیت گفته، برای شما صبر و برای درگذشته رحمت بی‌کران الهی را آرزو دارم، امید که روح آن مرحوم آسوده از همه ی رنج‌های‌ دنیا، در حریم امن الهی آرام گیرد.

***

جناب آقای… / سرکارخانم…

ضایعه درگذشت عموی بزرگوارتان را از صمیم قلب تسلیت عرض میکنم. خداوند متعال روح پاکش رابا مولایش علی علیه السلام محشور نماید و به بازماندگان صبر جزیل عنایت فرماید.
از طرف…

***

این ماتم جانگداز رابه خانواده محترم‌تان صمیمانه تسلیت عرض نموده و برای آنان صبر و اجر و برای آن عزیز سفرکرده علو درجات طلب می‌‌کنم.چند روزی بود که متوجه ضعف ظاهری و دغدغه فکری شما شده بودم ولی هیچ کس از غم درونی شما آگاه نشد. روحش شاد و یادش گرامی باد.

***

پدرت / مادرت حتماً الآن آرام‌تر و شادتر از هر زمان دیگری هست چرا که خداوند وعده داده مرگ پایان رنج‌های‌ آدمی ست. دعا می کنم خدا بی اندازه بهت صبر عطا کنه که قلب مهربونت این غم سنگین رو تاب بیاره.

***

درگذشت مادر خوبت را تسلیت عرض می کنم و از خدای مهربان میخواهم به پاس تلاش، مهربانی و اخلاق نیکو، لباس مغفرت بر روح بلندش بپوشاند ودر بهشت برینش مأوا دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه عکس نوشته

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار