رئیسی: حضور اثربخش مردم همه گره ها را می‌گشاید


رئیسی: حضور اثربخش مردم همه گره ها را می‌گشاید

تبریز- ایرنا - نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه دولت مردمی صدای دردمندانه همه اقشار و محرومان را می‌شنود و در اولویت کاری خود قرار خواهد داد، گفت: حضور اثربخش مردم همه گریه ها را می‌گشاید.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی شامگاه چهارشنبه در ورزشگاه باغشمال تبریز در حضور حامیان خود اظهار کرد: دولت جایگاه هدایت، نظارت و حمایت دارد ولی دخالت در بازار مشکل ایجاد می کند و باید گذاشت بازار ثبات یابد و دستوراتی که ثبات را می گیرد و زندگی مردم قابل پیش بینی نباشد خوب نیست و ان شاء الله ما ثبات را به بازار و اقتصاد بر می گردانیم.

وی با بیان اینکه باید به این ناهنجاری اقتصادی و اجتماعی پایان دهیم، افزود: اگر هدفم اجرای عدالت در لایه های اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی نباشد، به این جایگاه رغبتی ندارم.

رئیسی خاطرنشان کرد: هدف ما این است که با دست توانای مردم و فرهیختگان، عدالت آموزشی، اقتصادی و اجتماعی را در همه عرصه ها پیاده کنیم تا جامعه مزه شیرین عدالت را بچشد.

وی اعلام کرد: دولت مردمی صدای دردمندان اقشارضعیف است و رفع مشکل همه اقشار به ویژه محرومان را در اولویت دارد.

رئیسی گفت: باید مثل حاج قاسم مرد میدان بود و نمی شود از اتاق در بسته برای ایران تصمیم گرفت.

این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: می گویند چرا به کارخانه ها می روی ؟ من نمی توانم ساکت بنشینم و ببینم به اسم خصوصی سازی سرمایه مردم به یغما برود.

وی اظهار کرد: فقر، فساد و تبعیض و بی عدالتی جوانان را عذاب می دهد ما با اینها مبارزه خواهیم کرد. رنج ما در این منطقه آن است که ظرفیتی معطل بماند و جوانی بیکار بماند.

رئیسی از مردم خواست به هر دلیل سرخورده و مشکل دارند در پای صندوق رای با قدرت و مشارکت مثال زدنی حماسه خلق کنند .

این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه ما با نظارت بر زنجیره تولید و تامین دست دلالان را کوتاه خواهیم کرد، بیان کرد: اگر زنجیره ارزش در حوزه کشارزی کامل شود، خرید کالا و محصولات کشاورزی تضمین شود یقین کنید کشاورزان در سطح منطقه نامدار خواهند شد .

وی نقش آذربایجان را در تاریخ و زبان و فرهنگ کشورمان بسیار برجسته دانست و تاکید کرد: میراث گرانقدر زبان آذربایجان باید صیانت شود و ما خود را متعهد به صیانت از هنر، زبان و ادبیات آذربایجان می دانیم. ادبیات آذربایجان و جلوه های این ادبیات باید احیا شود.

رئیسی با اشاره به اینکه تا کنون در آذربایجان شرقی ۶۰ واحد صنعتی و تولیدی احیا و از تعطیلی جلوگیری شده است، افزود: مردم خواهان رفع فساد تبعیض و نبود عدالت هستند.
وی با بیان اینکه اگر نتوانیم مشکلات را برطرف کنم این مسئولیت برای من مفهومی ندارد، یادآور شد دارابودن مسکن برای جوانان به آرزو تبدیل شده است در حالی که زمین به اندازه کافی وجود دارد و از طرفی مسکن صنعت پیشران به حساب می آید و می تواند اشتغال جوانان را نیز دچار گشایش کند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خردادماه جاری برگزار می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معافیت معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه