رئیسی: هدف من چیزی جز اجرای عدالت نیست


رئیسی: هدف من چیزی جز اجرای عدالت نیست

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: من به عنوان یک‌طلبه می‌گویم که هدفم به غیر از اجرای عدالت نیست و به جز این هدف هیچ رغبتی به جایگاه ندارم.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی عصر چهارشنبه در دیدار با مردم آذربایجان شرقی در ورزشگاه تختی(باغشمال) تبریز اظهار کرد: باید کشور از ظرفیت عظیم، خدادادی و نیروی انسانی متراکم آذربایجان شرقی بهره مند شود چرا که تاریخ این منطقه سرشار از فرهنگ، منطق، ادب، علم و معرفت است.

وی، ربع رشیدی را نشانه‌ی فناوری و دانش بالای آذربایجان برشمرد و گفت: آذربایجان از قدیم الایام نگین تولید، صنعت و اقتصاد ایران از جمله در صنایع قطعه سازی، ماشین سازی، تراکتورسازی، کفش، چرم و ... بوده است و من در جریان بازدید خود از بازار تبریز از صحبت های بازاریان غصه خوردم که به دلیل واردات به مشکل برخورده اند.

وی با بیان اینکه هنر، ادبیات و عشق آذری ها به اهل بیت(ع) در همه جا غوغا کرده است، افزود: باید از این ظرفیت های ارزشمند صیانت کنیم که همه‌ی این موارد افتخار ایران و آذربایجان است.

این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: ما به برکت تولیدکنندگان و جوانان نقش آفرین محصولات این منطقه را همچنان نام آور خواهیم کرد.

وی، وجود پروژه ها و طرح های نیمه تمام در حوزه اقتصاد و صنعت را رنج آور خواند و افزود: نباید جوانان تحصیلکرده پسر و دختر جویای کار باشند و با لطف خداوند یکی از کارهای جدی دولت مردمی رونق تولید و رفع مشکل بیکاری و رفع دغدغه‌ی مردان و زنان آذربایجانی خواهد بود.

وی ادامه داد: امروز سفره‌ی مردم و محرومین آسیب دیده است بطوریکه قیمت مسکن هشت و خودرو هفت برابر شده و بسیاری از کالاهای اساسی و سفره مردم شبیه کالای لوکس شده است اما روا نیست خانواده های عزیزمان برای تهیه‌ی کالاهای اساسی رنج بکشند و ما به لطف خداوند و کمک مردم این وضعیت را تغییر خواهیم داد.

رئیسی تاکید کرد: ما با خصوصی سازی مشکل نداریم اما دولت متصدی خوبی برای اقتصاد نیست در حالیکه دولت تنها حق هدایت، نظارت و حمایت را دارد اما حق دخالت در بازار را ندارد چرا که دخالت در بازار مشکل ایجاد می‌کند و ما به لطف خداوند جلوی دستوراتی که ثبات را از بازار بگیرد، خواهیم گرفت.

وی در خصوص مشکلات بخش کشاورزی خاطرنشان کرد: کشاورزان به دلیل نداشتن امنیت در کارخانه بزرگی تولیدی روستاها، به شهرهای بزرگ آمده و در حاشیه‌ی شهر ها ساکن می‌شوند و ما باید با قطع کردن دست دلالان، رضایت خاطر کشاورزان و مصرف کنندگان را فراهم کنیم.

وی ادامه داد: من از شما می‌پرسم دلار ۴۲۰۰ تومانی به جیب چه کسانی رفت؟ آیا به سفره‌ی مردم منتقل شد؟ ما با لطف خدا به همه‌ی این رانت بازی ها و ناهنجاری ها خاتمه خواهیم داد.

این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با انتقاد از وضعیت مسکن اظهار کرد: ما در این هشت سال از بابت ساخت مسکن هم خیلی عقب ماندیم و در حالیکه هر سال باید یک میلیون مسکن ساخته می‌شد، اکنون نه تنها با کمبود مواجه هستیم، بلکه متاسفانه مستأجر شدن هم برای مردم آرزو شده و ما به لطف خداوند مشکل مسکن را نیز حل خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در آستان قدی رضوی هم خطاب به جوانان گفتم ازدواج از شما مسکن از ما؛ آیا ما زمین کم داریم؟ آیا نمی‌توانیم با قراردادن امکانات در اختیار دستگاه های مختلف مشکل مسکن جوانان را حل کنیم؟

رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ما با فقر، فساد، تبعیض و بی عدالتی مبارزه خواهیم کرد و در همین مکان از شما جوانان عزیز می‌خواهم در باشگاه بزرگ «ما می‌توانیم» عضو شوید وبدانید که دولت مردمی صدای دردمدانه‌ی همه‌ی اقشار جامعه را می‌شنود و رفع مشکل مردم را در اولویت کاری خود قرار خواهد داد.

وی با بیان اینکه با نشستن در اتاق نمی‌شود برای مردم تصمیم گرفت، متذکر شد: باید مرد میدان باشیم و من نمی‌توانم در سال تولید ساکت نشسته و شاهد به یغما رفتن کارخانه ای مثل ماشین سازی و تعطیلی واحد های صنعتی باشم و باید مجموعه ای را که در راس آن قرار دارم بسیج کنم تا واحد های تعطیل شده را احیا کنیم اما آقایان به من می‌گویند چرا به کارخانه ها می‌روی؟

این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خطاب به منتقدان خود گفت: من سرباز میدان و نظام هستم و با متلک گویی های برخی افراد از میدان در نمی‌روم ما وقتی می‌بینیم رهبر انقلاب سال تولید را نامگذاری می‌کند، نمیتوانیم مثل شما نسبت به تعطیلی کارخانجات بی حس باشیم.

رئیسی در پایان سخنان خود خطاب به جوانان و رأی اولی ها گفت: اگر به هر دلیل ناامید و سرخورده شده اید، بیایید با حضور پرقدرت در پای صندوق های رأی، و استفاده از حق رای خود مشارکت مثال زدنی را خلق کنید و یقین داشته باشید که با اراده شما و لطف خداوند با اقدامات دولت مردمی امید و اعتماد به کشور بازخواهد گشت.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در