سمانه صدای ضبط شده ام را به زنم داد / مرا به لجنزار گناه کشیده بود


سمانه صدای ضبط شده ام را به زنم داد / مرا به لجنزار گناه کشیده بود

رکنا: مرد جوان از مزاحمت های یک زن که دوست تلگرامی اش است به ستوه آمد و شکایت کرد.

این مرد در شرح زندگی اش به ماموران گفت : به محل کارم رفت‌و‌آمد داشت‌. می‌گفت هیچ‌کس درکش نمی‌کند و شاید خدا مرا سر راهش قرار داده است.

حرف‌هایش را جدی نمی‌گرفتم. اما از روزی که در تلگرام ارتباط برقرار کردیم حسابی گرفتار شدم. در کمتر یک هفته شرم و حیا را کنار گذاشتیم‌، عکس‌های شخصی‌اش را برایم می‌فرستاد‌.

من هم چند عکس از خودم فرستادم. سمانه ادعا می‌کرد تا حالا عشق را تجربه نکرده و من به او آرامش خاصی می‌دهم‌.
او با همین چرت‌ و پرت‌ها مرا طعمه هوس‌هایم کرد. هنوز هفت‌ماه از زندگی مشترک من و همسرم نگذشته بود که این مشکل برایم درست شد. همسرم متوجه تغییر حرکات و رفتارم شده بود، ولی چیزی نمی‌گفت.

متاسفانه رابطه مجازی من و سمانه به ملاقات‌های گناه‌آلود ختم شد. بعد از آنکه مرا به لجنزار گناه کشاند، یک روز گفت فردی حکم جلب مادرش را گرفته و دو میلیون تومان لازم دارد‌.

صادقانه گفتم پولی در کار نیست. سمانه که می‌خواست مرا تلکه کند، چهره واقعی‌اش را نشانم داد. به محل کارم آمد و سر‌و‌صدا راه انداخت. همان روز بعد از ظهر جلوی خانه‌ام نیز معرکه به پا کرد و با کولی‌بازی آبرویم را جلوی همسایه‌ها به باد داد.او عکس‌ها و صدای ضبط شده‌ام را تحویل همسرم داده است. البته شریک زندگی‌ام به رویم نیاورد چه غلطی کرده‌ام.
اما با وجود گذشت دو ماه‌، سمانه دست‌بردارم نیست. با مزاحمت‌های وقت و بی‌وقتش در محل کارم باعث شد از شرکت نیز اخراج شوم. برای مشاوره به کلاتتری آمده‌ام‌، شک ندارم او بیمار روانی است.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل فوق العاده خاص پریناز ایزدیار برای عید+ عکس