10میلیارد ریال برای بهسازی مجموعه ورزشی شهید مطهری خمین هزینه شد


10میلیارد ریال برای بهسازی مجموعه ورزشی شهید مطهری خمین هزینه شد

خمین - ایرنا - رئیس اداره ورزش و جوانان خمین گفت: 10 میلیارد ریال بهمنظور بهسازی و اصلاح نواقص فنی در مجموعه ورزشی شهید مطهری زادگاه امام راحل هزینه شده و این مجموعه ‌ورزشی آماده بهره‌برداری است.

«سعید امجدی» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ۲ میلیارد ریال ازمنابع مالی هزینه شده برای این مجموعه از محل اداره ورزش و جوانان خمین برای کاشت و خریداری بذر چمن بوده است.
وی با اشاره به تکمیل زمین چمن مجموعه ورزشی شهید مطهری خمین بیان کرد: عملیات اجرایی طرح بهسازی و ساماندهی این زمین از سال ۹۷ با مشارکت مالی یک خیر نوعدوست کلید خورد.
رئیس ورزش و جوانان خمین ادامه داد: برای تکمیل زمین چمن، خاک برداری و زهکشی این مجموعه ورزشی هشت میلیارد ریال با همراهی یک خیر هزینه شده است.
امجدی گفت: ۱۰ میلیارد ریال به‌منظور اجرای طرح بازسازی و ساماندهی زمین چمن ورزشگاه شهید مطهری این شهر با قدمت ۲۰ سال هزینه شده است.
وی اظهار داشت: در این ورزشگاه فضای استاندارد زمین چمن در ابعاد ۹۰ در ۱۱۰ متر مربع و با استفاده از شیوه‌های نوین کاشت و آبیاری تحت فشار ایجاد شده است.
رئیس ورزش و جوانان خمین با اشاره به اینکه این شهرستان دارای ورزشکاران بین المللی و کشوری در رشته دو و میدانی است، یادآور شد: استادیوم مجموعه ورزشی شهید مطهری این شهر ظرفیت بسیار خوبی برای این ورزشکاران است.
امجدی گفت: قبل از بهره‌برداری رسمی از زمین چمن این مجموعه ورزشی، تمرین ها و مسابقات تیم‌های شرکت کننده در لیگ استان و شهرستان در این زمین برگزار می‌شود.
۱۱ باشگاه ورزشی زیرپوشش ورزش و جوانان، ۱۲ مکان ورزشی دولتی و هفت مکان بخش خصوصی در شهرستان خمین فعال است.
چهار هزار و ۸۰۰ ورزشکار در شهرستان ۱۰۵ هزار نفری خمین سازمان یافته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | رونمایی طالبان از سلاح جدید نظامی افغانستان