ماجرای واریز ناقص مستمری مددجویان بهزیستی چیست؟


ماجرای واریز ناقص مستمری مددجویان بهزیستی چیست؟

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی، شایعه واریز ناقص مبلغ مستمری مددجویان را به دلیل عدم تخصیص کامل بودجه تکذیب کرد. نوشته ماجرای واریز ناقص مستمری مددجویان بهزیستی چیست؟ اولین بار در تجارت‌نیوز پدیدار شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، اخیرا خبری در فضای مجازی مبنی بر اینکه مستمری مددجویان بهزیستی به صورت ناقص و ۵۰ درصد به دلیل عدم تخصیص کامل بودجه از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور پرداخت شده منتشر شده است.

محمد عباسی معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان بهزیستی کشور در این مورد گفت: مستمری خرداد مددجویان عزیز سازمان بهزیستی، مطابق مصوبه سال جاری همچون اردیبهشت پرداخت شده ولی به دلیل آنکه محل تامین اعتبار این مستمری از دو بخش جداگانه یعنی محل اعتبارات سازمان بهزیستی و دیگری از محل اعتبارات کاهش فقر است، به صورت جداگانه به بانک عامل ارسال شده و بانک نیز این مبلغ را در دو مرحله به فاصله حداکثر ۲۴ ساعت به حساب مددجویان واریز می‌کند.

وی افزود: از سال ۱۳۹۸ تاکنون بر اساس برنامه‌ریزی صورت‌گرفته، مستمری بیش از یک میلیون نفر مددجوی سازمان بهزیستی به صورت متمرکز و در ابتدای هر ماه به حساب ایشان واریز می‌شود.

منبع: سازمان بهزیستی کشور

مهم‌ترین اخبار حوزه اجتماعی را در صفحه جامعه تجارت‌نیوز بخوانید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رفع مشکل دوربین آیفون، 96میلیون‌تومان ناقابل!