بیش از هزار ناظر بهداشتی بر برگزاری انتخابات خراسان شمالی نظارت دارند


بیش از هزار ناظر بهداشتی بر برگزاری انتخابات خراسان شمالی نظارت دارند

بجنورد-ایرنا- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی خراسان شمالی گفت: بیش از هزار نفر به عنوان ناظر بهداشتی بر نحوه رعایت شیوه‌نامه های بهداشتی کرونا در شعبه‌های اخذ رای استان نظارت دارند. 

دکتر افشین دلشاد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در هر شعبه اخذ رای، یک نفر از عوامل برگزاری انتخابات، به عنوان ناظر بهداشت، آموزش های لازم برای نظارت و رصد رعایت شیوه نامه های بهداشتی را فرا گرفته اند.

وی با اشاره به فعالیت رابطان بهداشت در انتخابات افزود: علاوه برآن شماری از نیروهای بهداشت محیط هم به صورت سیار بر شعبه های اخذ رای سرکشی کرده و نظارت های لازم را انجام می دهند.

دلشاد اظهار داشت: تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات بدون دغدغه بهداشتی انجام شده است و تلاش داریم تا این رویداد مهم سیاسی، در فضای باز انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: به مردم توصیه می شود برای جلوگیری از شیوع کرونا، دستورالعمل های بهداشتی را در مراجعه به شعب اخذ رای رعایت کنندو حتما ماسک داشته باشند و فاصله اجتماعی را به جد رعایت کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی خراسان شمالی افزود: مردم حضور در شعبه های اخذ رای را به ساعات پایانی به تاخیر نیندازند تا از ازدحام جلوگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس تصمیم کشوری، برای جلوگیری از شیوع کرونا به تعداد شعبه های اخذ رای افزوده شده و ساعت برگزاری این رویداد هم افزایش یافته است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی خراسان شمالی گفت: برای کاهش هر گونه دغدغه در زمینه کرونا، افراد لوازم مورد نیاز از جمله خودکار به همراه داشته باشند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و عشایری همزمان با میاندوره ای پنجمین انتخابات خبرگان رهبری و میاندوره ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۸ خردادماه سال جاری برگزار می شود.

انتخابات خراسان شمالی در هزار و ۲۰۳ شعبه اخذ رای برگزار می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!