فرماندار قصرشیرین: شرکت در انتخابات یک ضرورت و وظیفه بزرگ سیاسی است


فرماندار قصرشیرین: شرکت در انتخابات یک ضرورت و وظیفه بزرگ سیاسی است

قصرشیرین - ایرنا - فرماندار قصرشیرین ضمن دعوت از مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات روز جمعه 28 خرداد، گفت: شرکت در انتخابات یک تکلیف و وظیفه بزرگ سیاسی برای حفظ دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی است.

مرادعلی تاتار روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امروز کشور در برهه‌ای حساس قرار دارد و دشمنان نظام اسلامی با همه ابزار و توان سعی در مایوس و دلسرد کردن مردم برای عدم حضور در انتخابات دارند.

وی اظهار داشت: مردم ایران اسلامی همواره نشان داده‌اند دست دشمنان از آسیب رساندن به مرزهای سیاسی و جغرافیایی کشور را با مشارکت و حضور حداکثری خود در عرصه‌های مختلف بویژه انتخابات کوتاه خواهند کرد.
فرماندار قصرشیرین گفت: انتخابات حق تعیین سرنوشت ملت است که نظام برای آنها ایجاد کرده و به طور یقین باید بار دیگر همه با هم حضور در پای صندوق‌های اخذ رای خود قدرت مردم سالاری دینی را به رخ دشمنان بکشیم.
تاتار اضافه کرد: مردم با وجود تحریم‌های ظالمانه دشمنان و در راس آنها استکبار جهانی قدمی از آرمان‌های انقلاب عقب نکشیده و در انتخابات به عنوان صحنه خلق حماسه و دفاع از خون شهدا، آگاهانه مشارکت می‌کنند.
او ادامه داد: دشمنان همواره سعی در ضربه زدن به نظام و انقلاب را داشته و هرگز خیرخواه ملت ایران نبوده‌اند از این رو در انتخابات به عنوان عرصه بصیرت و تصمیم گیری برای مقابله به توطئه دشمنان حضوری فعال خواهیم داشت.

تاتار از قشرهای مختلف مردم این شهرستان مرزی برای حضور در انتخابات روز جمعه ۲۸ خرداد و مشارکت فعال در عرصه تعیین سرنوشت دعوت کرد و همه را به انتخاب اصلح برای پیشرفت کشور فرا خواند.

فرماندار قصرشیرین از آمادگی لازم و ایجاد تمهیدات مورد نیاز در این شهرستان برای برگزاری باشکوه و بانشاط انتخابات روز ۲۸ خرداد خبر داد.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور در روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در استان کرمانشاه نیز برگزار خواهد شد.

در این انتخابات یک میلیون و ۵۷۷ هزار و ۶۳۹ کرمانشاهی حق رای دارند که از این تعداد ۷۸۰ هزار و ۳۲۲ نفر زن و ۷۹۷ هزار و ۳۱۷ نفر مرد هستند.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان، ۳۵ شهر، ۳۲ بخش، ۸۸ دهستان و هزار و ۷۶۹ روستای بالای ۲۰ خانوار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندوه