1500نیروی خدمات شهری قم درپاکسازی تبلیغات انتخاباتی فعال خواهند بود


1500نیروی خدمات شهری قم درپاکسازی تبلیغات انتخاباتی فعال خواهند بود

قم - ایرنا - مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم گفت: جهت پاک‌سازی شهر علاوه از تبلیغات انتخاباتی بر استفاده از 26 دستگاه واترجت و تجهیزات شست ‌و شو، یکهزار و 500 تَن از نیروهای خدمات شهری نیز در 2 قسمت خیابان‌های اصلی و فرعی به‌کار گرفته خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری قم، سید محسن میرهادی در گفت وگویی افزود:‌جمع‌آوری سازه‌های موقت تبلیغاتی و پاک‌سازی سطح شهر از تبلیغات انتخاباتی پس از اتمام زمان رای‌گیری انجام خواهد شد.
وی گفت: با توجه به‌ برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و همچنین انتخابات میان دوره‌ای خبرگان رهبری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، با برنامه‌ریزی کامل تامین زیرساخت‌های مورد نیاز در خصوص اطلاع‌رسانی و همچنین محل‌های مخصوص آگهی‌ها و جایگاه نصب پوسترهای تبلیغاتی در سطح شهر با هماهنگی ستاد تبلیغات استان در زمان مقرر انجام‌ شده‌است.

میرهادی با اعلام انجام امور پاکسازی و نظافت محدوده ۲۰۰ متری بیش از ۶۰۴ شعبه اخذ رای طبق ابلاغ ستاد انتخابات استان تصریح کرد: به‌دلیل نصب پوستر و بنرهای مختلف در سطح شهر، وضعیت مناسبی از نظر سیما و منظر شهری نداریم که برنامه‌ریزی لازم برای جمع‌آوری تبلیغات انتخاباتی توسط عوامل شهرداری قم انجام شده‌است.

وی پاک‌سازی بوستان‌ها و فضای سبز، ناوگان تاکسی و اتوبوس شهری، پایانه‌ها و ایستگاه‌های مسافربری و فضاهای عمومی شهر از پوسترهای تبلیغاتی مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: هر سال پس از پایان رای‌گیری بحث نظافت شهر انجام می‌شد که امسال برای رفع مشکل‌های دوره‌های قبل، انجام پاک‌سازی برای یک روز بعد یعنی راس ساعت ۲۲ روز شنبه 29 خردادماه در سطح مناطق هشتگانه برنامه‌ریزی کامل انجام‌شده و با هماهنگی ۲۶ ناحیه که هر ناحیه در سه اکیپ کامل امکانات برنامه‌ریزی‌شده، پاکسازی سطح شهر تا صبح صورت می‌گیرد.

وی با یادآوری تلاش مجموعه تحت پوشش سازمان مدیریت پسماند در جهت جمع‌آوری پسماند خشک در سطح شهر بیان کرد: در موضوع جمع‌آوری سازه‌های داربست‌ نصب‌شده در سطح شهر، ستادها و نامزدهای انتخابات باید با پیمانکاران نصاب خود هماهنگ کنند و هر این داربست‌ها و بنرهای نصب شده در اسرع وقت جمع‌آوری شود.

میرهادی آماده‌باش سازمان آتش‌نشانی به‌ویژه در هسته مرکزی شهر و پیرامون حرم حضرت معصومه(س) و شعبه‌های دیگر را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: همکاری نیروهای تخلف‌های شهرداری با نیروی انتظامی و فرمانداری تا پایان رای‌گیری در دستور کار قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زمین تا آسمون فریبا نادری ! / این اون نیست ! + 2 عکس که نمی شناسیدش !