آیت‌الله جنتی رای خود را به صندوق انداخت 


آیت‌الله جنتی رای خود را به صندوق انداخت 

تهران- ایرنا- دبیر شورای نگهبان صبح امروز رأی خود را به صندوق سیار واقع در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات شورای نگهبان انداخت.  

به گزارش ایرنا، آیت‌الله احمد جنتی، صبح جمعه رأی خود را به صندوق ۱۵۹۴ مستقر در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری همزمان با انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری انداخت.

دبیر شورای نگهبان پس از انداختن آرای خود در صندوق‌های رای تاکید کرد: وقتی مردم در صحنه هستند، هیچ ضرری به این کشور وارد نخواهد شد و دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

وی گفت: سه سفارش به مردم دارم؛ اول مشارکت، دوم مشارکت و سوم مشارکت.

جنتی افزود: امیدوارم مردم مثل همیشه حضور پرشور در صحنه داشته باشند. مردم ما متدین و انقلابی هستند و تاکنون در تمام صحنه ها حضور داشته اند و تا این مردم در صحنه هستند، دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند، اجر این حضور را خداوند متعال خواهد داد.

به گزارش ایرنا، انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، نخستین میان‌دوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی (۶ حوزه انتخابیه تهران، تفرش، کبودرآهنگ، گچساران، آستانه اشرفیه و میانه) و دومین میان‌دوره‌ای پنجمین مجلس خبرگان رهبری (۴ حوزه تهران، قم، خراسان رضوی و مازندران) امروز -جمعه ۲۸ خرداد- برگزار شد.

طبق اعلام ستاد انتخابات کشور شمار افراد واجد شرایط در این انتخابات ۵۹ میلیون و ۳۱۰ هزار و ۳۰۷ نفر است که از این تعداد، یک میلیون و ۳۹۲ هزار و ۱۴۸ نفر رای اولی هستند.

فرایند انتخابات از ساعت ۷ صبح جمعه آغاز می‌شود و تا ساعت ۲۴ ادامه خواهد داشت و امکان تمدید ساعت اخذ رای تا ساعت ۲ بامداد شنبه وجود دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه احزاب و تشکلها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403