حضور گسترده خبرنگاران داخلی و خارجی در حسینیه ارشاد


حضور گسترده خبرنگاران داخلی و خارجی در حسینیه ارشاد

تهران- ایرنا- شعبه اخذ رای حسینیه ارشاد از پیش از آغاز زنگ سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری شاهد حضور گسترده نمایندگان رسانه‌های داخلی و خارجی برای پوشش این رویداد است.

به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا، حضور گسترده خبرنگاران رسانه های دیداری، شنیداری و نوشتاری در شعبه اخذ رای، دست کمی از صف طولانی مردم در این شعبه ندارد. در این میان عکاسان خارجی و داخلی تصاویری از صف های طولانی مردم در حسینیه ارشاد مخابره می کنند.
در حسینیه ارشاد و در خیابان «شریعتی» مردم همچنان تا ابتدای خیابان «گل نبی» صف بسته اند و منتظر حضور در شعبه برای انداختن رای خود به صندوق ها هستند. در این صف ها همه طیف ها از زن و مرد پیر و جوان حضور دارند. همچنین برخی از رای دهندگان فرزندان خردسال خود را به همراه دارند.

پیشتر محمد خدادی معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرده بود : ۵۰۰ خبرنگار خارجی از ۲۲۶ رسانه بین‌المللی از ۵ قاره جهان، انتخابات ۱۴۰۰ ایران را پوشش می‌دهند.

به گزارش ایرنا، انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، نخستین میان‌دوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ( ۶ حوزه انتخابیه تهران، تفرش، کبودرآهنگ، گچساران، آستانه اشرفیه و میانه) و دومین میان‌دوره‌ای پنجمین مجلس خبرگان رهبری (۴ حوزه تهران، قم، خراسان رضوی و مازندران) امروز -جمعه ۲۸ خرداد- برگزار می‌شود.

طبق اعلام ستاد انتخابات کشور شمار افراد واجد شرایط در این انتخابات ۵۹ میلیون و ۳۱۰ هزار و ۳۰۷ نفر است که از این تعداد، یک میلیون و ۳۹۲ هزار و ۱۴۸ نفر رای اولی هستند.

زمان آغاز فرایند انتخابات از ساعت ۷ صبح جمعه آغاز می‌شود و تا ساعت ۲۴ ادامه خواهد داشت و امکان تمدید ساعت اخذ رای تا ساعت ۲ بامداد شنبه وجود دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه احزاب و تشکلها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس