مردم هنگام حضور در شعب اخذ رای ماسک و خودکار شخصی همراه داشته باشند


مردم هنگام حضور در شعب اخذ رای ماسک و خودکار شخصی همراه داشته باشند

کرمانشاه - ایرنا - دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه از عموم مردم استان و واجدین شرایط رای دادن خواست در هنگام حضور در شعب اخذ رای، حتما ماسک و خودکار شخصی همراه داشته و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

جلیل بالایی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: واجدین شرایط شرکت در انتخابات سعی کنند رای دادن را در ساعات ابتدایی صبح انجام داده و مشارکت در این عرصه سرنوشت ساز را به ساعات پایانی موکول نکنند.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت سیستم جامع انتخابات افزود: با استفاده از این سیستم، تعداد افراد احراز صلاحیت شده در شعب رای، تعداد تعرفه‌های مصرف شده و باقی مانده در هر شعبه قابل رصد است و به محض اینکه هر شعبه ۷۰ درصد تعرفه خود را مصرف کند، تعرفه جدید برای شان ارسال خواهد شد.
بالایی به برگزاری ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سراسر کشور در این استان نیز اشاره کرد و یادآور شد: این دوره از انتخابات شوراها در شهر کرمانشاه به صورت کاملا الکترونیکی برگزار و تجهیزات و امکانات لازم در این زمینه تهیه و در شعب تعبیه شده است.

وی تاکید کرد: امسال سامانه ای تحت عنوان «انتخاب ایران» به آدرس www.entekhabiran.moi.ir طراحی شده که مردم می‌توانند با مراجعه به این سایت علاوه بر مشاهده اسامی داوطلبان و کُد انتخاباتی آنها، از نزدیکترین شعب و خلوترین شعب نزدیک به محل زندگی خود مطلع شده و برای شرکت در انتخابات به آنجا مراجعه کنند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاسیت جمهوری و ششمین دوره شهر و روستا امروز جمعه ۲۸ خرداد در استان کرمانشاه همزمان با سراسر کشور در حال برگزاری است.

در این انتخابات یک میلیون و ۵۷۷ هزار و ۶۳۹ کرمانشاهی حق رای دارند که از این تعداد ۷۸۰ هزار و ۳۲۲ نفر زن و ۷۹۷ هزار و ۳۱۷ نفر مرد هستند.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان، ۳۵ شهر، ۳۲ بخش، ۸۸ دهستان و هزار و ۷۶۹ روستای بالای ۲۰ خانوار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شاهزاده هودونگ در جومونگ بعد از 15 سال