امام جمعه خرمشهر:شرکت در انتخابات نشانه ولایت‌مداری است


امام جمعه خرمشهر:شرکت در انتخابات نشانه ولایت‌مداری است

آبادان - ایرنا - امام جمعه خرمشهر شرکت در انتخابات را نشانه ولایت‌مداری و خنثی کننده توطئه‌های دشمنان دانست و گفت: 28 خرداد روز تجلی بصیرت، ولایت‌مداری و وطن دوستی مردم ایران است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمدجواد عادل‌پور روز جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز روز جشن ملی و حماسه بزرگ ملت سرافراز ایران و روز ذلت دشمنان جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه هر رای مردم به مثابه یک موشک بر سر اسکتبار جهانی است گفت: قطعا اگر با رای مردم انتخابی شایسته رخ دهد مایه پیشرفت و تعالی کشور خواهد بود.

حجت‌الاسلام عادل‌پور گفت:مردم آگاه هستند و امروز نشان دادند هیچگاه از آرمان‌های شهیدان و کشور عقب نشینی نمی‌کنند و آگاهانه در پایای صندوق‌های رای حضور دارند.

به گزارش ایرنا برای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی و انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان خرمشهر ۱۱۰ شعبه ثابت و هشت صندوق سیار در نظر گرفته شده است.

۱۵۰ داوطلب شورای اسلامی شهر و روستا در شهرستان خرمشهر در این دوره از انتخابات به رقابت می‌پردازند.

انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا از ساعت هفت صبح امروز جمعه همزمان در سراسر کشور آغاز شده است.

همچنین سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز (جمعه) بطور همزمان در سراسر کشور برگزار می شود. در این دوره از انتخابات عبدالناصر همتی، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، محسن رضایی میرقائد و آیت الله سید ابراهیم رئیسی به عنوان چهار رقیب حضور دارند و مورد قضاوت ۵۹ میلیون و ۳۱۰ هزار واجد شرایط حضور در انتخابات قرار می گیرند که از این تعداد یک میلیون و ۳۹۲ هزار و ۱۴۸ رای اولی هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403