٩٩ درصد پروتکل‌های بهداشتی در شعب رای‌گیری استان اصفهان رعایت می‌شود


٩٩ درصد پروتکل‌های بهداشتی در شعب رای‌گیری استان اصفهان رعایت می‌شود

اصفهان - ایرنا- استاندار اصفهان گفت: ٩٩ درصد پروتکل‌های بهداشتی و موازین پیشگیرانه از همه گیری کووید-١٩ در شعب رای گیری این استان رعایت می شود.

به گزارش ایرنا، عباس رضایی روز جمعه پس از انداختن رای خود به صندوق در محل مسجد الرسول اصفهان در جمع خبرنگاران در پاسخ به خبرنگار ایرنا درباره وضعیت پروتکل‌های بهداشتی افزود: اکثر قریب به اتفاق رای دهندگان ماسک زده اند و مردم دیگر موارد را رعایت می‌کنند.

وی اضافه کرد: در صف‌های رای دهندگان هم موازین بهداشتی دیده می‌شود و وضعیت مطلوب است.

رضایی ادامه داد: مشکل حادی در روند رای گیری نداشتیم و تنها در برخی شعب به دلیل دیر رسیدن ملزومات الکترونیکی و کندی اینترنت کمی تاخیر رخ داد و البته حل شد.

استاندار تصریح کرد: مردم می‌دانند که حل مشکلات با حضور شان در انتخابات و انتخاب فرد اصلح امکان پذیر است.
رضایی خاطرنشان کرد: اگر رییس جمهوری با تعداد رای بالا انتخاب شود اعتبار و استقلال افزایش می یابد و روند حل مشکلاتی مانند تامین واکسن و رفع تحریم‌ها آسان خواهد شد.

استاندار اصفهان تصریح کرد: بر اساس گزارش‌های واصله از شهرستان ها مشارکت مردم و حضور در پای صندوق های رای تاکنون خوب بوده است.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایری از ساعت ۷ صبح امروز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ آغاز شد.
شمار واجدان شرایط رای دادن در استان اصفهان در انتخابات پیشِ‌رو سه میلیون و ۶۳۴ هزار و ۱۱۴ نفر است که یک میلیون و ۱۳۰ هزار و ۵۲۶ نفر از این رقم مربوط به شهرستان اصفهان است.
۷۹ هزار و ۳۳۰ هزار نفر از این رقم رای اولی خواهند بود که ۳۳ هزار و ۶۴۷ نفرشان مربوط به شهرستان اصفهان هستند.
تعداد کل شُعبه‌های اخذ رای در استان اصفهان سه هزار و ۴۶۵ شُعبه است که از این تعداد سه هزار و ۱۰۷ شُعبه به‌صورت ثابت و ۲۶۰ شُعبه بصورت سیار فعالیت می‌کنند.
۲ هزار و ۴۵۶ شُعبه شهری و یک هزار و ۱۱ شُعبه روستایی در استان اصفهان وجود دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شاهزاده هودونگ در جومونگ بعد از 15 سال