فرماندار نطنز: واجدان شرایط رای دادن حماسه دیگری خلق کنند


فرماندار نطنز: واجدان شرایط رای دادن حماسه دیگری خلق کنند

کاشان - ایرنا - فرماندار نطنز گفت: این شهرستان افزون بر 47 هزار نفری دارای 29 هزار واجد شرایط رای دادن است که امیدواریم با حضور حداکثری در انتخابات همچنون گذشته حماسه‌ عظیم دیگری خلق کنند.

رمضانعلی فردوسی روز جمعه در حاشیه برگزاری سیزدهیمن دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در نطنز در گفت و گو با ایرنا افزود: ۶۵ شعبه اخذ رأی در ۳۸ حوزه شهری و ۲۷ حوزه روستایی در این شهرستان در خدمت واجدان شرایط رای دادن هستند.

وی ادامه داد: از این تعداد، ۳۷ شعبه اخذ رأی در بخش مرکزی نطنز و ۲۸ شعبه در بخش امامزاده قرار دارد و ۴۶ شعبه به طور ثابت و ۱۹ شعبه به طور سیار آماده اخذ رای مردم است.

فرماندار نطنز خاطر نشان کرد: امروز آزمون بزرگی برای ملت ایران و از جمله شهرستان نطنز است تا با حضور پرشور در پای صندوق های رای بار دیگر حماسه‌ای عظیم خلق کرده و دنیا را متحیر عزت و همدلی خود کنند.

وی از مردم نطنز دعوت کرد هر چه زودتر با حضور حداکثری و هوشمندانه پای صندوق‌های رای، نه تنها توطئه ها و نقشه های خبیثانه دشمنان را نقش بر آب کنند، بلکه یک بار دیگر اقتدار، همبستگی، اتحاد ملی و صلابت کشورمان را هر چه بیشتر به رخ جهانیان بکشند.

جانشین فرماندهی انتظامی نطنز نیز در حاشیه بازدید از شعبه ٢٦ صندوق رای روستای عباس آباد از توابع بخش امامزاده گفت: با تلاش نیروهای خدوم انتظامی امنیت کامل در شعبه‌های اخذ رای در سرتاسر این شهرستان برقرار است.

سرهنگ حسن صادقی افزود: کارکنان نیروی انتظامی تا پایان ساعات رای‌گیری تلاش می‌کنند تا امنیت کامل در سراسر شعبه‌های اخذ رای تامین شود.

همچنین مدیر شبکه بهداشت و درمان نطنز بر حفظ و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی رای دهندگان و عوامل اجرایی و نظارتی شعبه‌های اخذ رای تاکید کرد.

علی شریفی اظهار امیدواری کرد که با رعایت موارد بهداشتی در شعبه‌های اخذ رای، موج پنجم کرونا در کشور و شهرستان نطنز آغاز نشود.

شهرستان نطنز در فاصله نزدیک به ۱۲۵ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

سیزدهمین دوره انتخابات رییس جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایری و میاندوره‌ای پنجمین دوره خبرگان رهبری و یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت هفت امروز جمعه آغاز شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...