دادستان قزوین: «تبلیغ» در روز انتخابات جرم است


دادستان قزوین: «تبلیغ» در روز انتخابات جرم است

دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین گفت: بعضاً از شهرستان‌ها تخلفاتی گزارش می‌شود و برخی از نامزدهای شوراها تبلیغات می‌کنند که باید بگوییم تبلیغات ممنوع است و جرم محسوب می‌شود، انتظار می‌رود کاندیداها این تبلیغات را منع کنند.

محمد قاسمی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: صبح امروز جمعه ۲۸ خرداد از چند حوزه بازدید کردم البته در مراکز استان چون انتخابات شوراهای اسلامی شهر به‌صورت در الکترونیک برگزار می‌شود با تأخیرهایی مواجه شد ولی الان که با شما صحبت می‌کنم روند عادی شده است و انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر در حال انجام است.

وی ادامه داد: حضور در این دوره از انتخابات از حساسیت بالایی برخوردار است همه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی متحد شدند تا از حضور آگاهانه مردم در پای صندوق‌های رأی جلوگیری کرده‌ و برای کشور ما دلسوزی کنند؛ همان‌طور که رهبر معظم انقلاب در سخنانشان اشاره کردند رأی هر ایرانی می‌تواند در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها تأثیر داشته باشد بنابراین اگر نگران آینده کشور هستیم و می‌خواهیم در وضعیت موجود تغییراتی حادث شود باید در انتخابات شرکت کنیم و از این حق قانونی برخوردار شویم.

دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین خاطرنشان کرد: از ماه گذشته در ستاد پیشگیری از وقوع جرم و رسیدگی به تخلفات جلسات متعددی برگزار شد و دادستان‌ها و همکاران قضائی در هیئت‌های اجرایی عضویت دارند؛ در حال حاضر الان بر اساس تقسیم کار انجام شده در هر منطقه یکی از معاونین دادستان به صورت مستمر امور را رصد می‌کند. از چند حوزه بازدید داشتم و حضور مردم خوب بود و نشان داد که مردم با بصیرت کشور در صحنه‌ها و لحظات حساس که تعیین‌کننده است نقش اساسی خود را ایفا می‌کنند.

وی بیان کرد: در انتخابات، حوزه «سلامت» در واقع سلامت رأی‌دهندگان و سلامت انتخابات بسیار مهم است و تلاش می‌کنیم تا در این حوزه نیز امنیت را برای شهروندان فراهم کنیم.

قاسمی تأکید کرد: بعضاً از شهرستان‌ها تخلفاتی گزارش می‌شود و برخی از نامزدهای شوراها تبلیغات می‌کنند که باید بگوییم تبلیغات ممنوع است و جرم محسوب می‌شود، انتظار می‌رود کاندیداها این تبلیغات را منع کنند.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین یادآور شد: به هم‌استانی‌ها توصیه می‌کنیم در ساعات اولیه شرکت کنند و رأی دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند تا در ساعت تعیین‌شده انتخابات را به سلامت برگزار کنیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی