دشمنان از حضور گسترده ملت ایران در پای صندوق های رأی عصبانی هستند 


دشمنان از حضور گسترده ملت ایران در پای صندوق های رأی عصبانی هستند 

یاسوج- ایرنا- نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: دشمنان از حضور گسترده و پرشور ملت ایران در پای صندوق های رأی در انتخابات امروز ناراحت و عصبانی هستند. 

به گزارش ایرنا، آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: رأی ملت ایران در انتخابات امروز زمینه ساز کاهش مسائل و مشکلات متعدد کشور و عامل شکوه، استقلال، توسعه، عزت، عظمت و پیشرفت روزافزون آن است.

وی با قدردانی از شرکت گسترده و پرشور مردم کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات امروز، افزود: بدلیل گرمی هوا و شرایط کرونایی انتظار می رود که متولیان امر زمینه را برای سرعت بخشیدن به روند رأی گیری از مردم این استان فراهم کنند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج با اشاره به ۳۱ خردادماه سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران در سال ۱۳۶۰ و روز بسیج استادان، بیان کرد: استادان دانشگاه های کشور با قلم و بیان خود همواره در خدمت اسلام، نظام و انقلاب بوده اند و در آینده نیز اینگونه است.

آیت الله حسینی عنوان کرد: این قشر از جامعه نقش ارزشمندی در راهنمایی مردم به لحاظ علمی، فرهنگی و سیاسی بر عهده دارند.

وی ابراز داشت: یکی از عوامل مؤثر در پیروزی انقلاب اسلامی حضور گسترده و پرشور دانشجویان در صحنه بوده و این قشر در دوران مبارزه با رژیم پهلوی نیز پیشگام بودند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج با تبریک ۱۱ ذیقعده مصادف با اول تیرماه سالروز ولادت امام رضا (ع)، گفت: بیان ویژگی های این شخصیت الهی از عهده افراد عادی خارج است.

آیت الله حسینی به اول تیرماه سالروز صدور فرمان امام خمینی (ره) مبنی بر تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی در سال ۱۳۶۰ و روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی اشاره کرد و اظهار داشت: تبلیغ دینی موجب هدایت و آشنایی هر چه بیشتر ملت ایران با احکام الهی می شود.

وی افزود: باید سرمایه گذاری بیشتری در زمینه تبلیغ دینی در کشور و کهگیلویه و بویراحمد شود.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج با اشاره به اول تیرماه روز اصناف، بیان کرد: این قشر از جامعه برای رونق بازار و تأمین کالاهای مورد نیاز مردم خدمات ارزنده ای انجام می دهند.

آیت الله حسینی عنوان کرد: اصناف و بازاریان کشور و کهگیلویه و بویراحمد از زمان آغاز بیماری کرونا تاکنون متحمل خسارت های مادی چشمگیر شده اند و به همین دلیل نیز به حمایت جدی تر دولت نیاز دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیروقت خوابیدن مشکلی ایجاد می‌کند؟