مهرعلیزاده: تمام انرژی کشور باید در جهت اعتلای کشور به کار گرفته شود


مهرعلیزاده: تمام انرژی کشور باید در جهت اعتلای کشور به کار گرفته شود

تهران - ایرنا - فعال سیاسی اصلاح طلب و نامزد انصرافی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اهمیت جمهوریت نظام گفت: تمام انرژی کشور باید در جهت اعتلا و سازندگی کشور به کار گرفته شود.

محسن مهرعلیزاده روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا در پاسخ به این سوال که توصیه شما به برنده انتخابات چیست، گفت: نخستین توصیه من این است که به فکر معیشت مردم باشد و برنامه‌ریزی‌های دقیق برای توسعه اقتصادی کشور داشته باشد.

مهرعلیزاده اظهار داشت: در فضای داخلی و در فضای بین‌المللی تنش‌ها را از بین ببرد و کاری کند جمهوری اسلامی ایران با عزتی که دارد در دنیا به عنوان یکی از کشورهای مطرح باقی بماند و کاری کند تمام انرژی‌های موجود در کشور در جهت سازندگی و اعتلای کشور به کار گرفته شود.

وی خاطر نشان کرد: مهمتر از همه اینها به مردم سخت‌گیری نشود و باید بپذیریم که مردم زندگی راحتی داشته باشند و مردم در انتخاب‌های خود آزاد باشند و زندگی برازنده یک ایرانی را داشته باشند.

این فعال سیاسی در پاسخ به اینکه اگر رییس جمهوری از جناح مخالف باشد چه واکنشی خواهید داشت، گفت: من به ایشان تبریک و خسته نباشید خواهم گفت و برای ایشان آرزوی موفقیت خواهم کرد.

مهرعلیزاده خطاب به مردم گفت: جمهوریت نظام خیلی ارزشمند است سعی کنید که با حضور خود جمهوریت نظام اسلامی را حفظ کنید و از حق قانونی خود برای نجات کشور استفاده کنید.

به گزارش ایرنا؛ سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، یازدهمین دوره انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و همچنین ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا امروز ۲۸ خردادماه از ساعت ۷ صبح آغاز شد و براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا درصورت تشخیص وزیر کشور رای گیری تا ساعت ۲ بامداد ادامه خواهد یافت.

از مجموع ۵۹ میلیون و ۳۱۰ هزار و ۳۰۷ نفر واجد شرایط رای دهی در انتخابات در کل کشور، ۲٩ میلیون و ۹۸۰ هزار و ۳۸ نفر مرد و ۲۹ میلیون و ۳۳۰ هزار و ۲۶۹ نفر زن هستند. سن قانونی رای دهندگان ١٨ سال متولدین ٢٨ خرداد ١٣٨٢ و قبل از آن و تعداد رای اولی‌ها یک میلیون و ۳۹۲ هزار و ۱۴۸ نفر است که ۷۰۶ هزار و ۹۸۸ نفر مرد و ۶۸۵ هزار و ۱۶۰ نفر از این تعداد زن هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه احزاب و تشکلها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان