راه حل مشکلات قهر با صندوق انتخابات نیست


راه حل مشکلات قهر با صندوق انتخابات نیست

رییس اتاق اصناف یزد با حضور پای صندوق رای، گفت: ما بازاریان از وضع موجود خیلی گلایه داریم ولی راه حل آن را قهر با صندوق انتخابات نمی دانیم.

به گزارش خبرگزاری موج یزد، علیرضا حسنی رییس اتاق اصناف یزد با شرکت در انتخابات، اعلام کرد: ما بازاریان از وضع موجود خیلی گلایه داریم ولی راه حل آن را قهر با صندوق انتخابات نمی دانیم.

بر خلاف تصور دشمنان این مرز و بوم که فکر می کنند مردم ما به خاطر کوچک شدن سفره و اقتصاد در خانواده و بازاریان ما به خاطر از دست دادن بخشی از سرمایه شان به علت نوسان ارز پای صندوق های رای نمی روند.

باید به صراحت و به کوری چشم دشمنان بگویم که هرچند شما با بلندگوهای تان در افکار مردم ذهنیت رای ندهید را پمپاژ نموده اید ولی همین مردم با هوشیاری می دانند که راه دموکراسی از همین صندوق های رای می گذرد و دلسوزانه پای صندوق های رای حاضر خواهند شد و دشمن را خوشحال نخواهند نمود

اصناف و بازاریان استان یزد هم همانند سایر استانها امروز پای صندوق های رای حاضر و رای خود را به صندوق انداختند

در این راستا رئیس و هیئت رئیسه اتاق اصناف مرکز استان یزد به همراه رئیس بسیج اصناف استان یزد و جمعی از روسای اتحادیه های صنفی شهرستان یزد در محل حوزه انتخاباتی مسجد برخوردار شهرستان یزد حاضر و رای خود را به صندوق انداختند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تفسیر و رازهای بسیار خواندنی روشن کردن شمع