بیش از 18 هزار برگه رای در دهلران مصرف شد


بیش از 18 هزار برگه رای در دهلران مصرف شد

ایلام - ایرنا - فرماندار دهلران از مصرف بیش از 18 هزار برگ تعرفه رای تا ساعت 17 امروز در شعب اخذ رای این شهرستان خبرداد.

مجید عسگری روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا از استقرار ۱۰۱ شعبه اخذ رای در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: فرآیند رای گیری از اوایل صبح امروز در همه شعب این شهرستان بدون مشکل و با نظارت عوامل اجرایی و انتظامی در حال انجام است.

وی به سه هزار نفر عوامل برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان اشاره کرد و افزود: این تعداد در حوزه های نظارت، اجرا، بازرسی و حفظ نظم و امنیت همکاری می کنند.

فرماندار شهرستان مرزی دهلران از افزایش تعداد شعب با توجه به شیوع کرونا و تسهیل در روند رای گیری در این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: تعداد شعب اخذ رای نسبت به انتخابات قبل ۱۰ درصد افزایش یافته است.

عسگری بیان کرد: تمامی تمهیدات و برنامه ریزی‌های لازم برای حضور حداکثری مردم در این انتخابات اندیشیده شد که امیدواریم تا پایان ساعت اخذ رای شاهد حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای باشیم.

وی با بیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات امروز موجب می‌شود دولتی با اقتدار و قوی تشکیل شود، گفت: با توجه به تحریم‌های ظالمانه و مشکلات اقتصادی در این مقطع نیازمند مشارکت بالای مردم در انتخابات هستیم.

به گزارش ایرنا، انتخابات شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایری همزمان با سیزدهمین دوره همه‌پرسی ریاست جهموری در تاریخ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ از صبح امروز آغاز شده است.

۴۵۹ هزار و ۵۷۳ در استان ایلام واجد شرایط اخذ رای در انتخابات پیش رو هستند که از این تعداد ۲۲۵ هزار و ۶۷۲ نفر زن و ۲۳۳ هزار و ۹۰۱ تن مرد هستند.

نزدیک به ۵۴ هزار نفر در شهرستان مرزی دهلران واجد شرایط رای دان هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا