امام جمعه اهل سنت تالش: پایبند ارزش‌ها و آرمان‌های نظام اسلامی هستیم


امام جمعه اهل سنت تالش: پایبند ارزش‌ها و آرمان‌های نظام اسلامی هستیم

آستارا - ایرنا - امام جمعه اهل سنت تالش گفت: پایبند ارزش‌ها و آرمان‌های نظام اسلامی هستیم و برای رسیدن به قله‌های ترقی و تعالی کشور و ساختن آینده‌ای درخشان تر، در انتخابات شرکت می‌کنیم.

حجت الاسلام حسین خانی پور روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بیش از ۴۰ درصد جمعیت دویست هزار نفری شهرستان تالش را اهل سنت تشکیل می دهند و جامعه اهل سنت در تمام انتخابات ها حضور حداکثری داشته‌ اند و امروز نیز با مشارکت حداکثری و آگاهانه خود، پای نظام و انقلاب هستند.

وی انتخابات را میدان مشارکت در تعیین سرنوشت دانست و افزود: مردم بعنوان یک وظیفه شرعی و با آگاهی در انتخابات شرکت کرده و فرد اصلح را از میان افراد و کاندیداهای صالح و شایسته انتخاب می کنند.
وی ادامه داد: بعد از انقلاب اسلامی، دشمنی استکبار جهانی با ایران استمرار داشته و در این برهه حساس به اوج خود رسیده است اما اهل سنت و شیعه با شرکت حداکثری در انتخابات، انسجام و وحدت خود را نشان داده و با انداختن رای در صندوق‌ها، نقشه‌های شوم دشمنان را نقش برآب می کنند.

امام جمعه اهل سنت تالش گفت: مطابق آیه قرآن، سرنوشت هر قومی را خداوند در دست خود آن قوم قرار داده و این به این معناست که مردم، توانایی تغییر سرنوشت را دارند و اگر تاکنون به علت تحریم‌های ناجوانمردانه مشکلات و سختی‌هایی را تحمل کرده اند، اکنون دولتی با پشتوانه قوی مردمی را برای رفع مشکلات ایجاد می کنند.
وی رفتن به پای صندوق های رای را نشانه آزادگی و سربلندی ملت بزرگ ایران دانست و گفت: این انتخاب برای منتخبین ملت، غنیمت و آزمایشی از سوی خداوند و ملت بزرگ ایران است و آنان باید به تحقق وعده ها پایبند باشند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا امروز ۲۸ خرداد ماه همزمان در سراسر کشور در حال برگزاری است.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت