مردم خرمشهر بار دیگر حماسه آفریدند


مردم خرمشهر بار دیگر حماسه آفریدند

آبادان - ایرنا - مردم ولایت‌مدار خرمشهر برای اعتلای نظام جمهوری اسلامی با حضور پر شور خود در پای صندوق های اخذ رای بار دیگر حماسه ای ماندگار در تاریخ ایران اسلامی به ثبت رساندند.

به گزارش ایرنا مردم شهیدپرور، متدین و ولایت‌مدار خرمشهر یک بار دیگر با حضور در پای صندوق‌های رای با اثبات تعهد و وفاداری خود به آرمان‌های شهدا به دشمنان نظام جمهوری اسلامی ثابت کردند که هرگز دست از آرمان های خود برنخواهند داشت.

جمعی از مردم همیشه در صحنه و مقاوم خرمشهر با حضور در مسجد جامع این شهر به عنوان نماد مقاومت و سرافرازی ایران اسلامی به پای صندوق‌های رای آمدند تا بار دیگر عزت و اقتدار میهن‌مان را به نمایش بگذارند.

تعدادی از رای دهندگان در خرمشهر در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا حضور خود در این انتخابات را تکلیف شرعی دانسته و اظهار داشتند:حضور در پای صندوق رای ضمن لبیک به فرمان مقام معظم رهبری یک تکلیف شرعی، سیاسی و اجتماعی است که حاصل آن کمک به حل مشکلات جامعه و کشور است.

حسین فرحانی از رای دهندگان خرمشهری با بیان اینکه ما با حضور در پای صندوق رای به تکلیف خود عمل کردیم گفت: انتظار داریم افراد منتخب به عنوان رییس جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا نیز به تعهدات خود در جهت رفع مشکلات مردم پایبند باشند.

وی با اشاره به شهادت هزاران جوان برای آزادی شلمچه و خرمشهر از دست دشمن بعثی افزود: شهر خرمشهر مشکلات عدیده زیرساختی دارد و از اعضای جدید شورای اسلامی این شهر انتظار داریم با مدیریت صحیح تحولی در زیر ساخت های این شهر ایجاد کنند.

این شهروند خرمشهری در ادامه از رییس جمهوری منتخب خواست پیگیر حل مشکلات اقتصادی، اشتغال و معیشت مردم باشد.

یک دیگر از رای دهندگان خرمشهری گفت: انتظار داریم اعضای شورای‌ شهر با نگاه تخصصی و برنامه بتوانند موتور محرکه شهرداری‌ در بحث درآمدزایی و مدیریت شهری باشند.

احمد موسوی افزود: اگر شورا و شهرداری چشم‌انداز و طرحی برای رونق، رشد و توسعه شهر داشته باشند و زیرساخت‌ها و جاذبه‌های مورد نیاز را ایجاد کند، منطقه رشد و پیشرفت خواهد کرد.

وی همچنین توجه به برنامه محوری، ایجاد فضای ثبات و آرامش سیاسی، اجتماعی و فرهنگی را از مطالبات مهم مردم از رییس جمهوری عنوان کرد و گفت: توجه ویژه به مشکلات اقتصادی و تقویت فعالیت‌های فرهنگی می‌تواند به پیشبرد اهداف توسعه کشور کمک کند.

موسوی در ادامه بهره گیری از ظرفیت بخش‌های مختلف در عرصه‌های تصمیم‌گیری، اصلاح برخی ساختارهای اقتصادی مانند بانکداری، پژوهش محور کردن فعالیت ها، توجه به ازدواج جوانان و اخلاق مداری را از مهمترین مطالبات مردم از رئیس جمهوری برشمرد.

یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس نیز هنگام حضور در پای صندوق رای در خرمشهر گفت: امروز روز اثبات مردم در میدان جنگ دیگری به نام انتخابات است.

عبدالکریم ملاعلیزاده اظهار کرد: همانطور که رزمندگان در میدان جنگ خود را اثبات کردند مردم امروز باید در میدان جنگ برای انقلاب حضور پیدا کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه امروز روز بسیار مهمی برای نظام، انقلاب و مردم است، مردم باید آگاهانه و با بصیرت فردی را به عنوان رییس جمهوری انتخاب کنند که در آینده مملکت تحولی ایجاد کند.

ملاعلیزاده با یادآوری انتخابات در دوران دفاع مقدس گفت: انتخابات در دوران دفاع مقدس همانند روز عملیات بود و رزمندگان قبل از انجام عملیات آماده بودند ، اکنون صندوق مهمات رزمندگان تبدیل به صندوق رای شده است و همه باید در رای‌گیری شرکت کنند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس به ملاک‌های انتخاب نامزد اصلح اشاره کرد و گفت: فرد اصلح باید به آنچه به مردم قول می دهد و نیاز مردم است و هر آنچه نیاز نظام و انقلاب است عمل کند و از نیروهای حزب الهی و مردم شهید داده حمایت نماید.

وی خطاب به افرادی که برای شرکت در انتخابات همچنان مردد هستند گفت: هر کس که برای شرکت در انتخابات مردد است باید بداند انقلاب در آینده برای اوست و برای ما به تنهایی نیست و همه برای حفظ آن باید کوشا باشند.

شهردار خرمشهر نیز حضور در پای صندوق رای را وظیفه شرعی و دینی بیان کرد و گفت: همه باید برای تعیین سرنوشت کشور در انتخابات شرکت کنیم.
منصور علوانی انتخاب افراد اصلح برای شورای اسلامی شهر را مهم دانست و گفت: افراد متخصص و متعهد ضمن مدیریت شهری نقش مهمی در رفع مشکلات شهرداری خواهند داشت.

تخلفی در شعب اخذ رای خرمشهر گزارش نشد

رئیس هیات نظارت بر انتخابات حوزه انتخابیه خرمشهر گفت: هیچ مشکل و تخلفی تاکنون در شعب اخذ رای این شهرستان گزارش نشده است.

نوراله اسعدی در جمع خبرنگاران در مسجد جامع خرمشهراظهار داشت:بر اساس دستورالعمل‌ها تمام موارد ابلاغ شده از سوی وزارت کشور به موقع در این حوزه انتخابیه اجرا شده و طبق نظارت صورت گرفته در شعب اخذ رای هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت در انتخابات گفت: اهمیت انتخابات بر کسی پوشیده نیست و همه مردم به نوعی شرکت در انتخابات را تکلیف شرعی و ملی خود می‌دانند و مشارکت و حضور آنها در این انتخابات سرنوشت کشور را رقم می‌زند لذا هر چقدر حضور مردم در انتخابات پررنگتر باشد قطعا در سرنوشت کشور تاثیر بیشتری دارد.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات حوزه خرمشهر افزود:مشارکت بالای مردم در انتخابات بیانگر اشراف آنها به مسائل سیاسی است.

۱۵۰ داوطلب شورای اسلامی شهر و روستا در شهرستان خرمشهر در این دوره از انتخابات به رقابت می‌پردازند.

انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا از ساعت هفت صبح امروز جمعه همزمان در سراسر کشور آغاز شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟