رای‌گیری از مراجعان در شعبه‌های اخذ رای تا ساعت 2 بامداد ادامه دارد


رای‌گیری از مراجعان در شعبه‌های اخذ رای تا ساعت 2 بامداد ادامه دارد

سنندج - ایرنا - رییس ستاد انتخابات کردستان گفت: براساس آخرین تصمیم وزارت کشور، رای‌گیری در شعبه‌های اخذ رای که مراجعه کننده دارند، باید تا ساعت 2 بامداد ادامه داشته باشد.

به گزارش ایرنا، محمدابراهیم زارعی بامداد شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رای‌گیری از مراجعان تا ساعت ۲۴ تمدید شده بود اما به عوامل اجرایی اعلام شده که در شعبه‌هایی که مراجعه کننده حضور دارد، کار رای گیری تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه کسانی که تاکنون رای نداده‌اند، می‌توانند با حضور در شعب اقدام به دادن رای کنند، افزود: شعبه‌هایی که مراجعه کننده ندارند، می‌توانند اقدام به بستن درهای محل اخذ رای و شمارش آرا کنند.

رییس ستاد انتخابات کردستان آمار تعرفه‌های استفاده شده را ۴۴۴ هزار مورد اعلام کرد و گفت: براساس آمار دریافتی، تاکنون بیش از ۳۵ درصد واجدان شرایط در استان در انتخابات این دوره شرکت کرده‌اند.

برای برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد در استان کردستان یک هزار و ۴۱۹ شعبه اخذ رای تعیین شده که ۵۸۴ شعبه آن شهری و ۸۳۵ مورد نیز روستایی است؛حدود ۳۰ هزار نفر کار برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا را در کردستان انجام خواهند داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان