پویش کمک به پاکبان ها و نظافت شهر از تراکت تبلیغاتی در بجنورد فعال شد


پویش کمک به پاکبان ها و نظافت شهر از تراکت تبلیغاتی در بجنورد فعال شد

بجنورد- ایرنا- پویش کمک به پاکبان های با همکاری برخی سازمان های مردم نهاد به منظور تسریع در جمع آوری و پاکسازی شهر از پوسترهای تبلیغاتی نامزدهای انتخابات 28 خرداد در بجنورد فعال شد.

مدیر عامل سازمان مردم نهاد پیوند مهر اترک بامداد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تبلیغات کاغذی انتخابات ضمن ایجاد کار مضاعف برای نیروهای خدمات شهری ( پاکبان) از لحاظ بصری و منظر شهری نیز چهره شهر را به هم می زند و باید نسبت به پاکسازی این پوسترها اقدام شود.
محمدرضا وحدت افزود : پویش های مردم نهاد به منظور کمک به پاکبانان برای پاکیزه سازی سطح شهر بجنورد درخواست هایی را به علاقه مندان به منظر شهری برای ارایه دادیم و امیدواریم که با کمک به پارکبان ها هر چه سریعتر بتوانیم شهر را به حالت عادی برگردانیم.
وی اضافه کرد : از منظرزیست محیطی برای تولید هر تن کاغذ ۱۷درخت تنومند و۳۲۴ هزار لیتر آب مصرف می شود و باید از درختان و آب محافظت کرد واین حجم از تبلیغات متناسب با منابع کشور ما نیست و باعث اتلاف منابع و آب می شود.

او با بیان این که فضای مجازی امکان خوبی برای تبلیغات به وجود آورد گفت: متاسفانه از این فضا کمتر استفاده می شود در حالی که هزینه های زیست محیطی آن نیز کمتر است.

وحدت با بیان این که ستادها باید مسوولیت اقدامی که انجام داده اند را بپذیرند و پس از پایان تبلیغات و رای گیری برای از بین بردن و امحاء پوسترها و تراکت های تبلیغاتی در سطح شهر به کمک نیروهای خدمات شهری بیایند و با این کارشان اندکی از زحمات این نیروها را کاهش دهند.
مدیرعامل سازمان مردم نهاد پیوند مهر اترک در قالب پویش کمک به پاکبان اعلام کرد که آنها از ساعت ۸ صبح امروز شنبه ۲۹ خردادماه کار پاکسازی شهر از پوشترهای تبلیغاتی را از سه راهی امام علی (ع) تا دانشگاه پیام نور این شهر بجنورد را بر عهده می گیرند.

اداره ورزش و جوانان بجنورد، مجمع سازمان‌های مردم نهاد جوانان ، هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی ، هیات ورزش‌های همگانی و خانه جوانان خراسان شمالی نیز برای کمک به پارکبان در اعلام همکاری کرده اند.

در شهر بجنورد ۱۱۱ نامزد انتخابات شوراهای اسلامی شهر برای کسب ۹ کرسی نمایندگی مردم این شهر در شوراها با هم رقابت کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش